- Mogućnost definiranja temeljnih književnopovijesnih kategorija, koncepata i procesa sustava svjetske književnosti od antike do kraja srednjeg vijeka (književnopovijesnih i stilskih epoha, razdoblja i pravaca, poetika i autorskih opusa).
- Mogućnost primjene stečenih definicija na analizu i interpretaciju konkretnih lektirnih naslova.
- Razvijanje sposobnosti kritičkoga, analitičko-interpretativnog čitanja sekundarne literature (prema zadanim smjernicama).
- Primjena koncepata i obrazaca izvedenih na temelju čitanja sekundarne literature na analizu i interpretaciju pojedinih lektirnih naslova (prema zadanim smjernicama).
- Baratanje usvojenim pojmovima, kategorijama i relacijama u svrhu konceptualizacije sustava svjetske književnosti od antike do srednjeg vijeka u širem dijakronijskom kontekstu.
- Baratanje usvojenim pojmovima, kategorijama i relacijama u svrhu konceptualizacije sustava svjetske književnosti od antike do srednjeg vijeka u širem kulturno-historijskom kontekstu.
- Baratanje usvojenim pojmovima, kategorijama i relacijama u svrhu konceptualizacije sustava svjetske književnosti od antike do srednjeg vijeka u relacijama prema sustavu nacionalne književnosti i kulture.
- Mogućnost primjene usvojenih informacija u samostalnom istraživanju i razradi odabranog problema (pisanje seminarskoga rada).
- Mogućnost usmene prezentacije i argumentacije vlastitih istraživačkih rezultata (izlaganje sadržaja seminara i argumentiranje vlastitih teza u raspravi s drugim studentima i nastavnikom).
- Razvijanje akademske, znanstvene i stručne etike.
-izlaganje nastavnika; power-point prezentacije; prezentacije nastavnih sadržaja na internetu (sustav Omega); prezentacije drugih medijskih sadržaja (film, glazba, likovne umjetnosti) u nastavnom procesu; samostalno čitanje sekundarne literature (prema zadanim smjernicama); samostalno čitanje lektirnih naslova (prema zadanim smjernicama); rasprava na satu; samostalno istraživanje odabranoga problema i pisanje seminarskoga rada (uz konzultacije s nastavnikom); prezentacija vlastitih istraživačkih rezultata (referati)
-ocjenjivanje redovitoga izvršavanja tjednih zadataka (rješavanje zadanih problema prema smjernicama), sudjelovanja u raspravama na satu, seminarskoga rada i njegove usmene prezentacije; pismenoga i usmenog ispita koji valorizira usvojenost nastavnog sadržaja u cjelini