- analizirati, tumačiti i vrednovati kulturne fenomene i procese
- analizirati i komentirati kulturne raznolikosti u konkretnim društvenim kontekstima
- planirati i provesti složeno etnološko i kulturnoantropološko istraživanje
- koncipirati i koordinirati timsko kvalitativno istraživanje
- analizirati, vrednovati i interpretirati podatke prikupljene kvalitativnim istraživanjem
- identificirati i kritički razmatrati suvremene kulturne i društvene promjene primjenom etnoloških i kulturnoantropoloških teorija i metoda
- argumentirano i profesionalno komunicirati rezultate istraživanja stručnjacima i ostalim korisnicima
- upravljati i voditi složenu komunikaciju u uvjetima interkulturalnosti integrirajući različite etnološke i kulturnoantropološke spoznaje te vještine stečene terenskim radom
- razvijati suradnju i djelovati u interdisciplinarnim stručnim skupinama
- samoevaluirati i kritički procjenjivati vlastiti rad
- identificirati, analizirati i vrednovati utjecaj suvremenih sociokulturnih procesa poput globalizacije, konzumerizma, komodifikacije, sekularizacije, ekonomskog iskorištavanja, obiteljske i društvene dezintegracije, individualizma i dr. na religiju i religioznost
- identificirati, analizirati i interpretirati transformacije i raslojavanje suvremene institucionalne religioznosti (novi religiozni pokreti)
- identificirati, razlikovati, analizirati i protumačiti pojavu i način oblikovanja izvaninstitucionalnih oblika religioznosti/duhovnosti (ekoduhovnost, novopoganske religije, neošamanizam, okultizam, feminističke religije, channeling i dr. new age duhovnosti)
- analizirati i komentirati interreligijsku komunikaciju i dinamiku odnosa
- primijeniti znanja o religijskoj raznolikosti i etičkim principima struke u interkulturnom kontekstu
- komunicirati znanja o religijskoj dinamici i raznolikosti akademskoj i široj stručnoj zajednici
Nastava se sastoji od predavanja i seminara. Kontinuirano i aktivno praćenje nastave potiče se redovitim čitanjem predviđene literature i na tome utemeljenim diskusijama.
Seminarski je dio nastave radioničkog tipa. Studenti će propitivati adekvatnost pristupa i interpretacijskih koncepata u okviru vlastitog istraživanja odabranog religijskog fenomena. Tijekom semestra i u okviru vlastitog istraživačkog projekta (teme) studenti će izvršavati tjedne istraživačke zadatke. Na temelju rezultata istraživanja i diskusija studenti će izraditi i prezentirati završni seminarski rad.
seminarski rad 50%; pismeni ispit 30%; aktivnost, tjedni istraživački zadaci i dolasci 20%