- Objasniti vezu između ljudskih prava, građanstva i demokratskog razvoja kulturno pluralnih društava
- Analizirati sustave i mehanizme zaštite i promicanja ljudskih prava na međunarodnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini te identificirati prepreke u zaštiti ljudskih prava
- Opisati uloga građana i civilnog društva u zaštiti ljudskih prava te objasniti važnost odgoja i obrazovanja u promicanju aktivnog i odgovornog građanstva
- Povezati modele demokracije i građanstva s odgovarajućim politikama odgoja i obrazovanja u odabranim zemljama
- Identificirati i analizirati programe odgoja i obrazovanja za ljudska prava i građanstvo koji se provode u europskim i drugim zemljama te ih usporediti s hrvatskim pristupom
- Izraditi odgovarajući odgojno-obrazovni program za određenu razinu obrazovanja i tip škole uz korištenje novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija
- Zagovarati uvođenje ljudskopravne dimenzije i dimenzije aktivnog građanstva kao načela cjelokupnog rada škole
predavanja
rasprave
samostalni zadaci
rad u manjim skupinama
seminaski radovi s prezentacijom
Seminarski rad s prezentacijom:
- maksimalni broj bodova = 3 (2 boda = seminarski rad; 0,5 bodova = prezentacija; 0,5
bodova = iniciranje/sudjelovanje u diskusiji)
- prolazni prag = 2 boda
Završni ispit:
- maksimalni broj bodova = 4
- prolazni prag = 2,00 boda
- studenti/ce s osvojenih 1,75 bodova i izvrsnim seminarskim uratkom stječu pravo na
prolaznu ocjenu
Konačna ocjena: (pismeni ispit + seminarski rad + prezentacija + iniciranje/sudjelovanje u diskusiji+pohađanje nastave):
6,50-7 bodova = izvrstan (5)
5,50-6,25 = vrlo dobar (4)
4,50-5,25 = dobar (3)
4-4,25 boda = dovoljan (2)