- Definirati i obrazložiti temeljne pojmove koji se pojavljuju u području suradnje obitelji i odgojno-obrazovne ustanove.
- Usporediti i obrazložiti različite paradigme suradnje s roditeljima koje su se pojavljivale tijekom posljednjih pedeset godina.
- Formulirati razloge zbog čega je suradnja odgojno-obrazovne ustanove i obitelji nužna za školski uspjeh i cjelokupni razvoj djeteta.
- Obrazložiti moguće razloge razilaženja/sukoba između obitelji i ustanove odnosno roditelja i učitelja.
- Analizirati različite oblike i metode rada s roditeljima te kritički prosuđivati njihove prednosti i nedostatke.
- Planirati i organizirati obrazovanje pedagoških djelatnika u vrtiću i školi za rad s roditeljima.
Predavanja, seminari, radionice, vježbe.
Prisutnost na nastavi:
do tri izostanka – 5 bodova
4 izostanka – 0 bodova
5 i više izostanaka – ponovno slušanje kolegija
Seminarski rad (uvjet za potpis):
izvrstan (20 bodova)
vrlo dobar (15 bodova)
dobar (10 bodova)
dovoljan (5 bodova)
nedovoljan (0 bodova)
Završni ispit (za pozitivnu konačnu ocjenu uvjet je dobiti na ispitu prolaznu ocjenu):
izvrstan (45 bodova)
vrlo dobar (40 bodova)
dobar (35 bodova)
dovoljan (30 bodova)
Zadaća 1 – internetska stranica namijenjena roditeljima (uvjet za potpis, 5 bodova)
Zadaća 2 – kritički osvrt na priručnik namijenjen roditeljima (uvjet za potpis; do 10
bodova)
Zadaća 3 – kutić za roditelje (uvjet za potpis, 5 bodova)
Zadaća 4 – pismo roditeljima (uvjet za potpis)
Zadaća 5 (opcija; 10 bodova)
Mogućnost A – prijevod
Mogućnost B – dnevnik seminarske nastave
Maksimalan mogući broj bodova – 100
Konačna ocjena:
60-69 bodova – dovoljan (2)
70-79 bodova – dobar (3)
80-89 bodova – vrlo dobar (4)
90-100 bodova – izvrstan (5)