Upoznati različite alternativne pedagoške ideje, pokrete i pravce koji su utjecali na pojavu, ustroj, organizaciju i rad alternativnih škola u svijetu i u nas. Steći znanja o pedagoškim, didaktičkim i metodičkim rješenjima u alternativnim, privatnim i slobodnim školama (osobito u odnosu prema državnima) i mogućnosti primjene nekih od alternativnih pokušaja u današnjim javnim školama. Raspraviti mogućnosti primjene nekih od alternativnih pokušaja u današnjim javnim školama; samostalno pretraživati literaturu o alternativnim pedagoškim idejama i školama te pisati prigodne tekstove.
- Društvena uvjetovanost, pojava, važnost i pregled alternativnih pedagoških ideja i škola
- Pedagoški projekti i posljedice reformne pedagogije
- Pokret radne škole u Hrvatskoj
- Altrenativna razmišljanja o nastavi (Glasser, Holt, Gielpi, Ilich, Hentig, Jorgensen)
- Altrenativna razmišljanja o nastavi (Glasser, Holt, Gielpi, Ilich, Hentig, Jorgensen)
- Altrenativna razmišljanja o nastavi (Glasser, Holt, Gielpi, Ilich, Hentig, Jorgensen)
- Pedagoško-didakticke koncepcije, organiziacija i praksa važnijih alternativnih škola (Montessori, Waldorf, Freinet, Summerhil, Laborshule)
- Pedagoško-didakticke koncepcije, organiziacija i praksa važnijih alternativnih škola (Montessori, Waldorf, Freinet, Summerhil, Laborshule)
- Pedagoško-didakticke koncepcije, organiziacija i praksa važnijih alternativnih škola (Montessori, Waldorf, Freinet, Summerhil, Laborshule)
- Terenska nastava – posjet Waldorfskoj školi
- Terenska nastava – posjet Montessori školi
- Današnje privatne škole kao alternativni pokušaji.
- Kurikularne osobitosti alternativnih škola
- Pedagoški pluralizam suvremenih školskih sustava u obzorju alternativnih ideja
- Znanstvena utemeljenost alternativnih pedagoških ideja i škola