- Analizirati strukturu i dinamiku tijeka nastavnog sat
- Analizirati odabir nastavnih materijala u skladu sa potrebama nastavnog sata
- Analizirati nastavnu pripremu za različite vrste nastavnih sati
- Samostalno kreirati nastavnu jedinicu francuskog kao stranog jezika za srednjoškolce i odrasle učenike
- Samostalno izvesti nastavnu jedinicu u srednjoj školi ili školi stranih jezika
- Raspravljati o samostalno izvedenim nastavnim jedinicama
- Sastaviti i analizirati svoj portfolio
- Odrediti ciljeve cjeloživotnog stručnog usavršavanja
- Izvijestiti o tijeku i kvaliteti odgledanih vlastitih nastavnih sati i nastavnih sati drugih studenata te o prednostima i nedostacima korištenih postupaka i metoda
Praktikum se održava jednom tjedno po 1 sat (ukupno 15 nastavnih sati), na fakultetu, a cilj mu je osposobiti studenta za ciljano i refleksivno promatranje nastave, procjenu efekta različitih nastavnih strategija, izradu plana nastavnog sata, osvještavanje aspekata nastavničke kompetencije koje student treba posebno razvijati. Rad u praktikumu uključuje analizu dnevnika nastavne prakse, simulaciju sekvenci nastave, samoanalizu vlastite nastave, izradu nastavnih materijala, samovrednovanje pomoću portfolija.
Hospitacije (15 nastavnih sati) uključuju promatranje nastave koju izvode nastavnici u školama-vježbaonicama, te drugi studenti koji školsku praksu izvode u određenoj školi. Svakom satu prethodi uvodni razgovor s osobom koja će predavati te analizu nakon promatrane nastave. Student tijekom hospitacija vodi dnevnik prema kriterijima postavljenima u praktikumu.
Samostalno održavanje nastave sustavno nadgleda mentor, a o pojedinim se aspektima raspravlja na praktikumu.
Studenti moraju redovito pohađati nastavu i sudjelovati u aktivnostima i diskusijama u praktikumu. Svaki student mora održati ogledni sat u srednjoj školi pred mentorom i nastavnikom s Fakulteta. Nakon oglednog sata slijede analiza i diskusija. Mentor ocjenjuje studentov rad tijekom čitave prakse i završni sat.