- opisati specifičnosti posvojiteljskih obitelji u odnosu na ostale
- koristiti adekvatnu terminologiju u komunikaciji s posvojiteljskim obiteljima i društvenom zajednicom
- prepoznati najčešće probleme s kojima se posvojiteljske obitelji susreću
- osmisliti i provesti edukacije za potencijalne posvojitelje, posvojiteljske obitelji i širu okolinu
- identificirati psihosocijalne probleme u zajednici vezane uz temu posvojenja
- predložiti rješenje problema/potrebe u zajednici
- osmisliti i provesti projekt kojim se rješava neki problem u zajednici
- prezentirati projekt pred publikom i kritički prosuđivati sve aspekte svog, ali i tuđih projekata
- samoprocijeniti vlastiti rad na projektu, utvrditi vlastite kapacitete za timski rad i procijeniti vlastiti interes za daljnje bavljenje ovim područjem
predavanja, seminari, radionice, terenska nastava, samostalni zadaci, mentorski rad, društveno korisno učenje
Tijekom nastave znanje se provjerava sudjelovanjem u raspravama na nastavi, pitanjima na kraju sata na koja student odgovara koristeći sadržaj koji je prethodno imao prilike čuti. Redovito pohađanje nastave preduvjet je za dobivanje potpisa i pristupanje usmenom ispitu. Osmišljavanje, provedba i prezentacija projekta u sklopu društveno korisnog učenja donose 60% ocjene (ocjena projekta formira se kroz: a) pismenu prijavu projekta, b) procjenu kvalitete projekta od strane partnera iz društvene zajednice, c) procjenu kvalitete projekta od strane mentora, d) kritičku procjenu svih studenata na kolegiju, e) ocjenu završne grupne prezentacije projekta i f) pismeno izvješće o rezultatima projekta); sudjelovanje pojedinca na projektu ocjenjuje se kroz: a) vrjednovanje vlastitog kritičkog osvrta o projektu, b) (samo)procjenu studenata u timu o angažiranosti ostalih članova tima. Preostalih 40% ocjene formira se na temelju odgovora na pitanje na kraju predavanja (20%) i usmenog ispita (20%).