- Upotrijebiti morfološki, sintaktički i semantički ispravne govorene i pismene izraze u skladu s pravilima standardnog nizozemskog jezika na razini B1/B2 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike.
- Prepoznati i opisati osnovne fonetske, morfološke i sintaktičke pojavnosti nizozemskoga jezika.
- Uočiti osnovne razlike između fonetskih, morfoloških i sintaktičkih pojavnosti u nizozemskome i hrvatskome jeziku.
- Razumjeti i koristiti osnovni vokabular potreban za komunikaciju o sljedećim temama i situacijama: imigracija, veze i odnosi, gospodarstvo i ekonomija, umjetnost i književnost...
- Slušajući razumjeti duže govore i predavanja na standardnome jeziku te pratiti složenu argumentaciju ako je tema barem djelomično poznata.
- Slušajući razumjeti veći dio TV vijesti i programa koji se bave tekućim događajima, kao i dokumentarne i igrane filmove, ako su na jasnom, standardnom jeziku.
- Čitajući razumjeti članke i izvještaje koji obrađuju suvremene probleme, a u kojima autor zauzima određena stajališta ili izražava određena mišljenja.
- Čitajući razumjeti stručne tekstove i suvremenu književnu prozu pisanu standardnim jezikom, uz korištenje rječnika po potrebi.
- Napisati sastav ili izvještaj na zadanu temu prenoseći informaciju ili navodeći razloge za ili protiv određenog stajališta.
- Napisati pismo pridajući osobno mišljenje i značenje određenim događajima i iskustvima.
- Komunicirati dovoljno tečno i spontano za normalnu interakciju s izvornim govornikom koji govori relativno polako i spreman je po potrebi preformulirati rečenice.
- Sudjelovati u raspravama koje se tiču poznatih i aktualnih tema i situacija obrazlažući i braneći svoja stajališta, navodeći prednosti i nedostatke raznih pristupa te ukazujući na uzroke i posljedice.
- Govoriti jasno i podrobno o mnogim temama vezanim uz područje vlastitoga interesa.
- Održati usmenu prezentaciju na zadanu temu koristeći informacije iz raznih izvora te komunicirati po potrebi s publikom.
Aktivan i interaktivan proces učenja jezika pri čemu studenti (uz vodstvo izvornoga govornika) jezik koriste u međusobnoj komunikaciji i uče jedni od drugih, i to pomoću ciljanog jezičnog sadržaja i komunikacijski usmjerenih zadataka. Složenost takvoga jezičnog sadržaja postepeno se nadograđuje: od jednostavnih i svakodnevnih komunikacijskih radnji (koje zahtjevaju jednostavnu i direktnu interakciju o poznatim i svakodnevnim pojavama te odgovaraju razini temeljnoga korisnika A2) prema kontekstu manje svakodnevnih situacija u kojima je riječ o opisima, iskustvima, događajima, snovima, očekivanjima, ambicijama, argumentima i objašnjenjima (na razini samostalnoga korisnika B1), a pri čemu je neposredna pažnja usmjerena upotrebi točnih (gramatičkih) oblika.
Redovito pohađanje satova, predaja obveznih zadaća, pismeni i usmeni ispit (čitanje, slušanje, pisanje, vokabular, gramatika).