- Objasniti i definirati tehnološke procese i promjene koje su obilježile prekretnicu u ljudskom napretku
- Kritički analizirati tehnološke promjene kroz različite aspekte (kulturološke, socijalne, tradicijske, klimatske, krajobrazne…)
- Vrednovati i preispitati vezu između društveno-ekonomskih procesa i tehnološkog izbora na različitim geografskim područjima
- Definirati i interpretirati načine eksploatacije prirodnih resursa
- Komentirati i analizirati distribuciju i trgovinu (predmetima i sirovinama) unutar različitih obrazaca (kulturoloških, komunikacijskih, krajobraznih…)
- Objasniti moguće uzroke i mehanizme kulturnih i civilizacijskih promjena
- Objasniti različite tehnološke, kulturne, socijalne, duhovne i krajobrazne procese koji utječu na razvoj određene zajednice na određenom području kroz prapovijesna razdoblja
- Smjestiti usvojena znanja u širi geografski i kulturni kontekst, te prepoznavati različite tragove ljudske aktivnosti
- Argumentirati svoje stavove i iznijeti kritičko mišljenje o postojećim spoznajama na osnovi stečenog znanja
- Moći prikupiti i interpretirati arheološke podatke referirajući se na aktualne spoznaje i teorije
Tijekom predavanja koristit će se razni socijalno-djelatni oblici rada: frontalni, individualni i grupni oblik, te praktične radionice.
Kolokviji tijekom semestra i usmeni ispit. Usmenim ispitom na kraju semestra provjerit će se prepoznavanje i kritičko promišljanje usvojenih kompetencija o tehnološkim procesima i promjenama i njihova uvjetovanost unutar različitih obrazaca (društvenim, tradicijskim, kulturološkim, ekonomskim, komunikacijskim, klimatskim, krajobraznim, duhovnim).