Studenti trebaju postići teorijska znanja, metodološke sposobnosti, vještine strukturiranja i profesionalne kompetencije izgradnje kurikuluma na različitim stupnjevima, ciklusima, područjima i među predmetnim razinama suvremenog odgoja i škole.
- Uvodno predavanje i upoznavanje s kolegijem te pravima i obvezama studenata
Uvodni seminar - podjela tema
- Povijesni osvrt na pojavu i razvoj kurikuluma te analiza pojmovno-kategorijalnog, terminološkog i jezičnog kurikulumskog aparata.
Vrste i teorije kurikuluma
- Suvremeni teorijsko-metodološki pristupi istraživanju i izgradnji kurikuluma.
Globalne dimenzije kurikuluma
- Filozofija, teorije, ideologije i struktura kurikuluma.
Nacionalni okvirni kurikulum
- Društvena i pedagoška polazišta utemeljenja kurikuluma.
Skriveni kurikulum teorijska polazišta i praktični obuhvati
- Kurikulum kao didaktička inovacija u učenju, odgoju i obrazovanju
Međupredmetne kroskurikularne teme 8 članaka na 8 tema Kompetencije za 21. stoljeće
- Tehnologije i načini oblikovanja kurikuluma.
Školski kurikulum: metodologija, sadržaj, izrada
- Globalne dimenzije kurikuluma
ahlberg, P. (2012) Lekcije iz Finske. prikaz knjige i
usporedba s PISA 2012. istraživanjima
- Nacionalni kurikulum.
Hudson, B., Meyer, M. A. (eds) (2011) Beyond Fragmentation: Didactics,
Learning and Teaching in Europe; prikaz odabranih radova
- Školski kurikulum i skriveni kurikulum kao 'tajni plan učenja'.
udson, B., Meyer, M. A. (eds) (2011) Beyond Fragmentation: Didactics,
Learning and Teaching in Europe; prikaz odabranih radova
- Kurikulum socijalnih kompetencija, znanja, vještina i odnosa u školi.
Herzog, W. (2013) Bildungsstandarsd; Eine kritische Einführung.
- prikaz
- Modeli vrednovanja kurikulumskih ishoda.
Završno vrednovanje nastave seminara
- Učitelj i suvremeni kurikulum – profesionalne kompetencije, didaktičke inovacije i metodičke prakse.
- Kurikulum: otvorena pitanja i dileme
- Završni ispit