Objasniti i razlikovati procese usvajanja i učenja materinskog, drugog i stranog jezika; Razviti sposobnost kritičkog promišljanja znanstvenih teorija; ovladati stručnom terminologijom i uvesti se u istraživački rad i čitanje znanstvene literature na nekom od slavenskih jezika (ukrajinski, češki, slovački)
- Uvod u nastavni plan i program
Određenje naziva discipline
- Razlike između prvog, drugog i stranog jezika
Usvajanje i učenje jezika s naglaskom na slavenske jezike
- Istraživanje procesa ovladavanja inim jezikom
Korisnik inoga jezika i izvorni govornik
- Početci istraživanja procesa ovladavanja inim jezikom
Primijenjenolingvistička istraživanja
- Početci OVIJ-a u Hrvatskoj
Lingvistički okviri OVIJ-a
- Usvajanje prvoga jezika
Neurolingvistički okviri OVIJ-a
- Psiholingvistički okviri OVIJ-a
Psihološki okviri OVIJ-a
- Društveni okviri OVIJA-a: unos, interakcija, ostvaraj
Rano usvajanje stranoga jezika s naglaskom na slavenske jezike
- Hipoteza kritičnog perioda
Dvojezičnost i višejezičnost
- Individualni i kontekstualni čimbenici u usvajanju jezika
Afektivni čimbenici u usvajanju jezika
- Učenikov međujezik
Međujezični utjecaji u usvajanju jezika
- Specifičnosti procesa usvajanja jezika u formalnoj nastavi s naglaskom na slavenske jezike
Buduća strujanja OVIJ-a
- Trenutno stanje OVIJ-a u Hrvatskoj
Metodologija istraživanja OVIJ-a
- Kvalitativna istraživanja
Kvantitativna istraživanja
- Mini istraživanje jednog aspekta usvajanja slavenskog jezika (ukrajinski, češki, slovački)
Prikaz mini istraživanja i rasprava o metodologiji istraživanja