- Studenti će moći sudjelovati u kritičkoj raspravi nakon izlaganja proseminarskih radova ostalih studenata.
- Studenti će moći primijeniti metodološki ispravan način pisanja proseminarskog rada.
- Studenti će moći steći kompetencije ciljanog skupljanja podataka i interpretacije podataka.
- Studenti će moći izložiti proseminarski rad pred drugim studentima.
- Studenti će moći samostalno prepoznati ikonografske motive na ranokršćanskim mozaicima, freskama, sarkofazima i na predmetima umjetničkog obrta.
- Studenti će moći steći vještine nužne za daljnji rad na diplomskom studiju arheologije.
seminari i radionice, samostalni zadaci, mentorski rad
Proseminar se ocjenjuje brojčanom ocjenom - „odličan“ (5), „vrlo dobar“ (4), „dobar“ (3), „dovoljan“ (2) i „nedovoljan“ (1).
Preduvjeti za ocjenjivanje proseminara su:
a) 100% nazočnost na proseminaru
b) prezentacija rada u unaprijed dogovorenom terminu
c) predaja rada u unaprijed dogovorenom terminu
U izradi zaključne ocjene proseminara vrednuju se:
a) pisani rad (50% ukupne ocjene),
b) izlaganje vlastitog rada (25% ukupne ocjene)
c) sudjelovanje u raspravama nakon izlaganja radova (25% ukupne ocjene)