- identificirati i objasniti opća obilježja kulture i kulturnih procesa
- koristiti stručno nazivlje i definirati temeljne koncepte u etnologiji i kulturnoj antropologiji
- izložiti i opisati povijest etnoloških i kulturnoantropoloških istraživanja
- prikupljati literaturu i koristiti je u stručnom radu
- javno usmeno i pismeno prezentirati rezultate istraživanja
- prepoznati i uvažavati kulturne različitosti
- koristiti se stranim jezicima u znanstvenom i stručnom radu i komunikaciji
- koristiti temeljne vještine u radu s računalima za stručne i znanstvene potrebe
- primijeniti vještine učenja za nastavak studija na višoj razini
- navesti i opisati ključne pojmove i pristupe u sociokulturnoantropološkim istraživanjima Afrike, Latinske Amerike i Pacifika
- objasniti vezu kolonijalizma i sociokulturnoantropoloških istraživanja Afrike, Latinske Amerike i Pacifika
- navesti osnovne kulturne značajke i prikazati društveni položaj domorodnih zajednica Latinske Amerike, Afrike i Pacifika
- raspravljati o problemima socijalne i kulturne antropologije kao regionalno usmjerene znanosti
- kritički analizirati putopise u kojima se predstavljaju kulture Latinske Amerike i Afrike
- navesti i kritički analizirati ključna sociokulturnoantropološka istraživanja srodstvenih odnosa među zajednicama i kulturama Pacifika
- objasniti utjecaj političke i ekonomske moći na kulturna obilježja i razlike među zajednicama i kulturama
- usporediti standarde ljudskih prava s izdvojenim primjerima tradicijskih mišljenja, svjetonazora i običaja u Africi, Latinskoj Americi i Pacifiku
- kritički analizirati primjere muzejskih zbirki koje prezentiraju kulture Latinske Amerike, Afrike i Pacifika
Kolegij će se provoditi po interaktivnomu modelu učenja. Seminarska nastava će, pored predavanja, činiti osnovni dio poučavanja. Sastavni dio kolegija činit će i rasprava o tematskim jedinicama i pročitanim tekstovima s popisa literature.
Ocjenjivanje rada i zalaganja studenata valorizirat će se kroz redovitost na nastavi, aktivno sudjelovanje u diskusiji, samostalnost i zainteresiranost, kvalitetu pisanoga rada te kroz rezultate pismenog i usmenog ispita.