- analizirati, tumačiti i vrednovati kulturne fenomene i procese
- analizirati i komentirati kulturne raznolikosti u konkretnim društvenim kontekstima
- samostalno identificirati etičke probleme u primjeni etnoloških i kulturnoantropoloških spoznaja i rješavati ih u skladu s etičkim načelima struke
- osmisliti i implementirati usluge, proizvode i projekte utemeljene na etnološkim i kulturnoantropološkim znanjima te namijenjene različitim korisnicima (pojedincima, udrugama, lokalnim zajednicama, gospodarskom sektoru, javnoj i državnoj upravi, međunarodnim organizacijama itd.)
- razvijati suradnju i djelovati u interdisciplinarnim stručnim skupinama
- navesti i tumačiti uloge i zadaće, obaveze i odgovornosti etnologa i kulturnih antropologa uključenih u procese i projekte zaštite i očuvanja baštine
- imenovati i tumačiti događaje, projekte i rad pojedinaca značajnih za povijest etnološkog i kulturnoantropološkog rada na zaštiti i očuvanju baštine
- nabrojati elemente i tumačiti sadržaj dokumentacije potrebne za utvrđivanje svojstva kulturnog dobra za nepokretnu, pokretnu i nematerijalnu baštinu
- analizirati, komentirati, zastupati mišljenje i predlagati rješenje kod (problemskih) primjera zaštite i očuvanja baštine
- prepoznati, komentirati i vrednovati etičke probleme u zaštiti i očuvanju baštine te predlagati rješenja u skladu s Etičkim kodeksom Hrvatskog etnološkog društva
- osmisliti, planirati i predložiti interdisciplinarni održivi projekt zaštite i očuvanja kulturnog dobra na lokalnoj razini (plan izrade dokumentacije, obnove i revitalizacije)
Kolegij se sastoji od predavanja i seminara. Na predavanjima su, pri obrađivanju određenih tema, predviđena kraća izlaganja i rasprave studenata. Na seminarima će se, na konkretnim primjerima, studenti vježbati u izradi kraćih stručnih tekstova. Poticat će se analize studija slučaja, kritičko čitanje literature, usmeno izlaganje unaprijed pripremljenog teksta u zadanim vremenskim okvirima te rasprava o određenim temama (teorije, pojmovi, metodologija, studije slučaja). Predviđeno je gostujuće predavanje i posjet relevantnim institucijama.
Ispit se sastoji od pismenog i usmenog dijela. Pismenom ispitu mogu pristupiti studenti koji su bili redoviti na nastavi (toleriraju se dva izostanka s predavanja i dva izostanka sa seminara) i ispunili sve seminarske obaveze za vrijeme trajanja nastave (do 31.1.2015.). Usmenom ispitu pristupa se nakon položenog pismenog ispita.
Konačnu ocjenu čine:
1. Pismeni i usmeni ispit: 50%
2. Pismeni radovi (domaće zadaće) i aktivnost u radu seminara 50%