- - navesti i opisati najraširenije putničke prakse kroz povijest
- - izložiti povijest razvoja terenskih istraživanja u sociokulturnoj antropologiji i analizirati važnost putovanja u njoj
- - analizirati ulogu putovanja u različitim disciplinarnim tradicijama etnologije i sociokulturne antropologije
- - identificirati povijesni kontekst konstituiranja terenskih istraživanja u sociokulturnoj antropologiji, povezati ga s relevantnim putničkim praksama i kritički prosuditi ulogu kolonijalizma
- - navesti moguće paralele između etnografskog i putopisnog teksta i analizirati ih
- - analizirati odabrani putopisni tekst i kritički ga prosuditi
- - navesti moguće paralele između figura putopisca i etnologa/sociokulturnog antropologa s obzirom na putničku praksu i analizirati ih
- - razvijati suradnju i djelovati u interdisciplinarnim stručnim skupinama
- - samoevaluirati i kritički procjenjivati vlastiti rad
- - analizirati, tumačiti i vrednovati kulturne fenomene i procese
- - analizirati i komentirati kulturne raznolikosti u konkretnim društvenim kontekstima
- - kritički analizirati znanstvenu literaturu
- - samostalno identificirati etičke probleme u primjeni etnoloških i kulturnoantropoloških spoznaja i rješavati ih u skladu s etičkim načelima struke
- - identificirati i kritički razmatrati suvremene kulturne i društvene promjene primjenom etnoloških i kulturnoantropoloških teorija i metoda
- - samostalno pronalaziti, kritički promišljati i vrednovati nove izvore znanja
- - upravljati i voditi složenu komunikaciju u uvjetima interkulturalnosti integrirajući različite etnološke i kulturnoantropološke spoznaje te vještine stečene terenskim radom
predavanja, seminari i radionice, samostalni zadaci, mentorski rad
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata kumulativno se temelji na sudjelovanju na nastavi, pisanju seminarskih radova, reakcijskih tekstova i izlaganja te na završnom usmenom ispitu