- Student će moći u okviru suvremenih gramatičkih i lingvističkih pristupa opisati i objasniti funkcioniranje glagolskog sustava u francuskom jeziku.
- Student će moći opisati i objasniti sintaksu prošlih vremena u francuskom jeziku, uočiti poteškoće s kojima se susreće.
- Student će moći opisati i objasniti opreku indikativa i konjunktiva u francuskom jeziku.
- Student će moći opisati i objasniti impersonalne glagole i impersonalne preoblike.
- Student će moći objasniti razloge pogrešaka u pisanju i govorenju.
- Student će moći uočiti bitne elemente u tekstu, protumačiti i sažeti smisao, komentirati.
- Student će moći kreirati vlastiti tekst prema zadanim elementima ili samostalno.
- Student će moći izraziti ideje i stavove na tečnom i točnom francuskom.
- Student će moći prepoznati različite funkcionalne stilove.
- Student će moći upoznati i razumjeti elemente francuske i frankofone civilizacije i kulture.
- Student će moći procijeniti vlastite kompetencije i razviti vještine učenja nužne ne samo za nastavak studija nego i za cjeloživotno obrazovanje.
Interaktivna nastava provodi se u manjim grupama.
Studenti moraju redovito pohađati nastavu (smiju imati najviše tri izostanka po semestru), moraju aktivno sudjelovati u nastavi te pratiti francuske medije.
Vježbe, osim što prate po tjednima navedena predavanja, nadovezuju se na usvojeno gradivo koje se sistematizira i proširuje sa ciljem stjecanja jezičnih automatizama. U radu se koriste različiti pristupi uz stalne provjere i ponavljanja. Obrađuju se raznovrsni autentični dokumenti, a uz rad na leksiku, polisemiji i distribuciji sinonima, posebno se vodi računa o poteškoćama s kojima se susreću kroatofoni studenti francuskog jezika (glagolska vremena i načini, opreka prošlih vremena, upotreba konjunktiva, slaganje vremena… ). Analiziraju se razlike u funkcioniranju hrvatskog i francuskog jezika, ukazuje se na razlike između govorenog i pisanog francuskog.
Tijekom semestra kontinuirano se vrednuje rad kroz pismene i usmene provjere, a svaki student mora održati jedno izlaganje po semestru. Ocjena je brojčana i temelji se na trajnom praćenju (povremeni kraći pismeni radovi, tri veća pismena rada tijekom semestra, samostalno duže izlaganje te tjedni prikazi vijesti iz francuskih medija). Studenti koji ne zadovolje uvjete trajnog praćenja ili nisu zadovoljni postignutom ocjenom, polažu pismeni ispit.