Objasniti osnovne koncepte teorije nastave stranih jezika s naglaskom na slavenske jezike; uočiti temeljne postavke teorije nastave stranih jezika s dijakronijskog i sinkronijskog stajališta; prepoznati osnovne procese poučavanja stranoga jezika i koristiti odgovarajuće strategije poučavanja ( s osvrtom na ukrajinski, češki, slovački kao strani jezik)
- Uvod u nastavni plan i program
Teorija nastave jezika kao disciplina
- Znanstvene teorije i metode učenja stranih jezika
Glotodidaktika kao interdisciplinarna znanost
- Inovacije u nastavi stranih jezika
Ciljevi i zadaće nastave slavenskih kao stranih jezika
- Učenje i poučavanje slavenskih jezika
Povijesni pristup poučavanja stranih jezika 1
- Povijesni pristup poučavanja stranih jezika 2
Suvremeni pristup poučavanja stranih jezika
- Termini glotodidaktike
Principi glotodidaktike
- Nastavni plan i program za slavenske jezike; analiza potreba
Uloga nastavnika u procesu učenja stranog jezika
- Uloga učenika u procesu učenja stranog jezika
Upravljanje razredom s naglaskom na slavenske jezike
- Poučavanje jezičnih vještina 1
Poučavanje jezičnih vještina 2
- Komunikacijska kompetencija
ZEROJ
- Samostalnost u učenju
Ocjenjivanje i samoocjenjivanje
- Jezični portfolio
Jezični materijali
- Strategije učenja i poučavanja stranog jezika
Nastava usmjerena na učenika – ishodi učenja
- Međujezik i analiza pogrešaka
Učeničke pogreške i mogućnosti njihova ispravljanja
- Jezik za posebne potrebe
Metodologija istraživačkog rada u nastavi stranih jezika