- Kritički analizirati politička i teorijska polazišta i ciljeve različitih modela interkulturnog/ multikulturnog odgoja i obrazovanja te pripadajuće prakse iz perspektive kulturnog pluralizma
- Demonstrirati interkulturnu osjetljivost, multiperspektivnost i vještine sudjelovanja u interkulturnom dijalogu
- Prihvatiti i zagovarati načelo kulturnog pluralizma kao društvene i profesionalne vrijednosti te kritičku i dijalošku interkulturnu perspektivu u razvoju responsivne škole, kurikuluma i nastavnika
- Demonstrirati vještine uvođenja dijaloške interkulturne perspektive u sustav osiguranja kvalitete odgoja i obrazovanja
- Na primjerima objasniti pojmove „kulturne razlike“, „kulturni pluralizam“, „interkulturalizam/multikulturalizam“ i „interkulturni/ multikulturni odgoj i obrazovanje“ te moguće odnose među njima
- Navesti međunarodne i domaće formalno-pravne dokumente te odrediti standarde i mehanizme kojima se promiče ideja kulturnog pluralizma na međunarodnoj, europskoj i domaćoj razini
predavanja; rasprave; samostalni zadaci; pismeni seminarski rad; rad u manjim skupinama; supervizijski rad; terenska nastava
Vrednovanje seminarskih obveza:
- maksimalni broj bodova = 3 boda
- prolazni prag = 2 boda
Struktura:
• obrada i izlaganje odabrane seminarske teme: od 0,5 do 2 boda
(0,5 =dovoljan; 1 = dobar; 1,5 = vrlo dobar; 2 = izvrstan)
• kraći pismeni uradak - kritička analiza slikovnog materijala: od 0,25 do 0,75 bodova (0,25 = dobar; 0,5 = vrlo dobar; 0,75 = izvrstan)
• redovito pohađanje seminarske nastave: 0,25 bodova
Vrednovanje završnog ispita
- maksimalni broj bodova = 4 boda
- prolazni prag = 2 boda
Studenti/ce s osvojenih 1,75 bodova i izvrsnim seminarskim uratkom stječu pravo na prolaznu ocjenu
Konačna ocjena
- uključuje bodove stečene za: seminarski rad s prezentacijom + kraći pismeni uradak – kritičku analizu slikovnog materijala + redovito pohađanje nastave + završni ispit:
6,50-7 bodova = izvrstan (5)
5,50-6,25 = vrlo dobar (4)
4,50-5,25 = dobar (3)
4-4,25 boda = dovoljan (2)