- Prepoznati vrstu informacije - izvorne (primarne), uputne (sekundarne) ili izvedene (tercijarne) i dokumente u kojima su najčešće objavljene pojedine vrste informacija i razlikovati znanstvene, stručne i popularne informacije.
- Odabrati relevantne sekundarne izvore informacija (kataloge, bibliografske baze podataka, baze podataka s cjelovitim tekstom, citatne baze, baze psihologijskih testova) za područje psihologije.
- Definirati ključne riječi (koncepte) za pretraživanje.
- Primijeniti tehnike pretraživanja (Boolovi operatori, kraćenje, blizina, ...) prilikom pretraživanja baza podataka.
- Koristiti tezauruse i klasifikacije prilikom pretraživanja.
- Odabrati relevantne dokumente među rezultatima pretraživanja.
- Navoditi popis literature u standardnom obliku (APA stil).
- Koristiti softverske alate za organizaciju bibliografskih referenci (Zotero).
- Prepoznati pouzdane informacije na Webu.
Studenti će uz vođenje nastavnika ali i samostalno pretraživati baze podataka. Dobivati će problemske zadatke za pretraživanje baza podataka s unaprijed pripremljenim varijacijama sadržaja i izvora literature. Planirane su posjete knjižnicama.
Vrjednovanje tjednih zadaća tijekom nastave i završnog pisanog izvještaja. Nema ocjene, bilježi se samo je li student izvršio obaveze ili nije.