- 3. Studenti će biti sposobni uočiti, raščlaniti, sintetizirati i interpretirati specifičnosti određene žanrovske skupine biblijskih tekstova (proročka djela, mudrosne knjige, apokaliptična književnost...)
- Studenti će biti sposobni uočiti, raščlaniti i tumačiti specifičnosti pojedinih tekstova unutar skupine tekstova (Psalam 137 prema psalmima uopće; Jona i druge proročke knjige).
- Studenti će biti sposobni uočiti i interpretirati odrednice biblijskih tekstova koje nastaju korelacijom teoloških i književnih silnica.
- Studenti će biti sposobni proučavati i primijeniti podatke iz biblijskih atlasa i mrežnih biblijskih tekstova prezentiranih i posebno prilagođenih lingvističkim istraživanjima.
- Studenti će biti sposobni proučavati i primijeniti podatke iz biblijskih atlasa i mrežnih biblijskih tekstova prezentiranih i posebno prilagođenih lingvističkim istraživanjima.
- Studenti će biti osposobljeni tumačiti biblijske tekstove učenicima srednjih škola primjenom metoda rada na tekstu, razgovora, usporednoga čitanja tekstova sličnoga žanra te pomoću izlaganja za koja će pripremati učenike.
- Studenti će biti osposobljeni prepoznati, raščlaniti i raspravljati o ključnim teološkim, ekleziološkim i estetskim posljedicama različite interpretacije biblijskih tekstova.
- Studenti će biti osposobljeni prepoznati temeljne aspekte značenja biblijskih tekstova.
- Studenti će biti sposobni uočiti, vrjednovati, interpretirati i učenicima tumačiti međuodnose žanrovskih, prostorno- vremenskih i recepcijskih odrednica izabranih biblijskih tekstova.
- Studenti će biti sposobni uočiti, raščlaniti interpretirati i učenicima prenositi međuodnose izabranih biblijskih tekstova sa svojim intertekstualnim izvorima.
Predavanje, rad na tekstu, usmjereno čitanje i čitanje sa zadatkom;
pripremljena studentska izlaganja; rad s kartama i mrežnim stranicama
Studenti tijekom seminara izlažu o proučavanim dijelovima Biblije
Studenti pišu tri kolokvija s po 15 upita na koje se odgovara dopunom ili povezanim tekstom (zadatci objektivnoga tipa).
Studenti koji ne pristupe kolokvijima pristupaju pisanomu dijelu ispita u cijelosti (studenti koji dio gradiva riješe tijekom kolokvija ne pristupaju pisanomu ispitu iz toga dijela gradiva)