- Student će moći komparativno pristupati nacionalnim korpusima, te smjestiti književno-kulturalne fenomene meksičke i argentinske književnosti u širi hispanskoamerički, a potom europski i svjetski književni i historiografski okvir, te u konačnici u širi intedisciplinarni kontekst
- Student će moći analizirati i interpretirati književne tekstove Octavia Paza i Jorgea Luisa Borgesa u kontekstu njihova nastanka i djelovanja (estetski, genološki, društveni, kulturni, medijski, biografski aspekti) te stručno raspravljati o osobnim čitateljskim iskustvima i pitanjima književnoga vrednovanja sadržaja previđenih programom
- Student će biti sposoban iskomunicirati ideje na španjolskom jeziku u pisanoj i govornoj komunikaciji, u skladu s profesionalnim standardima i konvencijama akademskog pisanja, s ciljem da doprinese razvoju znanja.
- Student će moći samostalno i odgovorno izraditi stručni rad služeći se istraživačkim vještinama prenesivim na u druge profesionalne kontekste.
Izravno poučavanje i interaktivno učenje. Studenti na svakom predavanju dobivaju zadatke za slijedeće predavanje, bilo da je riječ o čitanju određenog teksta primarne ili sekundarne literature (ili oboje). Na svakom predavanju u tijeku rada provjerava se njihova pripremljenost, tj. obavljanje zadatka. Na seminarima studenti moraju pripremati svaki od tekstova za seminar po prethodno dogovorenom rasporedu te sudjelovati u nastavi tako da traže pojašnjenja za sve dijelove teksta koje sami nisu bili u stanju dobro razumjeti i da aktivno sudjeluju u samoj analizi djela. Pismena provjera razumijevanja i analize tekstova na seminaru provjerava se pismeno nakon završenog čitanja pojedinog teksta.
Studentsko pripremanje za aktivno sudjelovanje u nastavi i kvalitetu samo sudjelovanja provjerava se na svakom predavanju i bilježi čestotnost i kvaliteta. Ista se vrjednuje u skladu s iznesenim u gornjoj tablici. Pohađanje nastave i aktivnost boduju se jednim bodom, izrada eseja, tj. seminarskog rada također, ali se pomno prati izrada eseja u kojoj se dade provjeriti studentov rad. Nakon prihvaćanja seminarskog rada i položenih kolokvija student ima pravo pristupiti pismenom ispitu.