- Kritički analizirati i kreirati učinkovita rješenja stručnih problema na primjerenoj etičkoj i profesionalnoj razini.
- Identificirati i uvažavati razlike među ljudima te primjereno kreirati interakciju s pojedincima i grupama različitih sposobnosti, osobina i svjetonazora.
- Jasno i argumentirano komunicirati svoje zaključke i preporuke klijentima/korisnicima i stručnjacima, koristeći primjerenu stručnu terminologiju, te to uspješno raditi i na stranom jeziku.
- Moći objasniti socijalnopsihošku dinamiku predrasuda te objasniti i interpretirati pojedina teorijska tumačenja.
- Analizirati rizične okolnosti nastanka predrasudnih i diskriminirajućih ponašanja.
- Objasniti i analizirati društvene okolnosti nastanka, održavanja i suzbijanja predrasuda.
- Moći prepoznati rizične okolnosti nastanka predrasudnih i diskriminirajućih ponašanja.
- Znati primijeniti adekvatne preventivne mjere za suzbijanje predrasuda i diskriminacije.
- Moći kreirati prikladne programe za suzbijanje predrasuda u djece i odraslih.
- Identificirati, oblikovati i provesti psiho-socijalne intervencije prikladne za postizanje postavljenih ciljeva u okruženju relevantnom za traženu uslugu.
- Primijeniti metodologijska i statistička znanja u kreiranju primijenjenih istraživanja za rješavanje problema u multidisciplinarnom kontekstu.
- Procijeniti i stručno interpretirati nalaze o relevantnim karakteristikama pojedinaca, grupa i organizacije temeljem prikladnih metoda (intervjuiranja, testiranja, opažanja i sl.)
- Evaluirati psihosocijalne intervencije s obzirom na odabir relevantnih metoda i tehnika, pridržavanje plana i ostvarenje postavljenih ciljeva.
Predavanja, seminari, vježbe, mještovito e-učenje, samostalni zadaci, mentorski rad.
Rad studenata redovito se prati tijekom rasprava i diskusijskih grupa. Način praćenja studenata jest i prezentacija u formi debate, gdje trojke ili parovi studenata sučeljavaju stajališta na odabranu temu (20%). Cilj je temu obraditi s različitih aspekata, iznijeti stajališta, propitivati stajališta „druge strane“, argumentirano pobijati teze „druge strane“, te vagati snagu argumenata i donositi primjerene zaključke. U okviru ovoga zadatka studenti trebaju pokazati sposobnost integracije znanja, vještinu usmenog izražavanja, te prezentacijske vještine.
Način praćenja rada studenata na projektnom istraživačkom zadatku odvija se tjedno, kada studenti koji rade na istom istraživanju prezentiraju svoj izvještaj o napretku, koji nastavnica i ostali studenti kritički analiziraju, postavljaju pitanja, te predlažu poboljšanja (40%). Napredak o istraživanju svaki puta izlaže druga osoba iz grupe kako bi se osiguralo sustavno praćenje ishoda učenja. Konačan rezultat je prezentacija cjelokupnog istraživanja, nakon koje nastavnica i drugi studenti s autorima istraživanja diskutiraju dobivene rezultate i njihovu moguću primjenu.
Na kraju kolegija studenti polažu i ekstenzivan pismeni ispit (40%).