- Moći definirati istraživački problem i istraživačku hipotezu te prepoznati i objasniti metodološke uvjete za kvalitetno prikupljanje podataka o navedenom istraživačkom problemu.
- Moći objasniti kakvi istraživački problemi zahtjevaju upotrebu složenih eksperimentalnih nacrta gdje se ispituje odnos tri ili više varijabli, a kakvi upotrebu jednostavnih eksperimentalnih nacrta gdje se ispituje odnos dvije varijable.
- Moći operacionalizirati varijable u mjerenju za svako problemsko područje u istraživanju pamćenja, učenja i mišljenja.
- Moći samostalno odabrati odgovarajući statistički postupak, primijeniti ga i prikazati rezultate istraživanja.
- Znati statistički obraditi i interpretirati rezultate dobivene složenim eksperimentalnim nacrtima s dvije ili tri nezavisne varijable.
- Moći napisati završni izvještaj nakon prikupljanja i statističke obrade rezultata prema svim načelima pisanja znanstvenog izvješća.
Laboratorijske vježbe, gdje se prikupljaju podaci povezani s postavljenim problemom vježbe. Svi studenti sudjeluju kao ispitanici. Nakon prikupljanja podataka, u okviru auditornih vježbi studenti samostalno, uz vođenje nastavnika statistički obrađuju i prikazuju prikupljene rezultate. Na kraju na temelju prikupljenih rezultata i postavljenog problema studenti pišu izvještaj koji ima elemente znanstvenog rada.
Studenti će nakon svakog provedenog eksperimenta samostalno obraditi dobivene podatke te na temelju njih napisati završno izvješće u formi znanstvenog rada. Ti se izvještaji ocjenjuju, a temeljem tih ocjena i prema unaprijed definiranim kriterijima formira se ukupna završna ocjena na predmetu.