- analizirati udžbenik, njegove sastavne dijelove, opisati njegovu opremu
- objasniti koncepciju udžbenika
- utvrditi prilagođenost udžbenika učenikovoj dobi, kognitivnim sposobnostima i inicijalnoj situaciji u razredu
- predvidjeti vrijeme obrade i planirati rad s udžbenikom
- odrediti ciljeve učenja po pojedinim lingvističkim razinama i komunikacijskim funkcijama
- objasniti strukturu lekcije
- objasniti kako je u udžbeniku ostvarena gramatička progresija
- obraditi gramatiku sukladno suvremenim načelima (prezentacija, vježbe, postupci slobodne primjene)
- obraditi vokabular predviđen udžbenikom (izbor i prezentacija, razlikovanje pasivnog i aktivnog vokabulara, tipovi vježbi)
- objasniti karakteristike različitih vrsta tekstova u udžbeniku
- ciljano razvijati receptivne i produktivne vještine tijekom rada s udžbenikom
- razraditi jednu nastavnu cjelinu: odrediti ciljeve, sadržaje, postupke obrade i izbor medija
- vremenski planirati i koncipirati pojedine satove po fazama
- analizirati vježbe i koristiti se vježbama sukladno progresiji učenika
Izlaganja, analize primjera, prezentacije, diskusije, simulacije slučaja, grupni i individualni rad, praktične vježbe.
Pismeni i usmeni zadaci u toku semestra, seminarski rad.