- Upotrijebiti morfološki, sintaktički i semantički ispravne govorene i pismene izraze u skladu s pravilima standardnog nizozemskog jezika na razini B1 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike.
- Prepoznati i opisati osnovne fonetske, morfološke i sintaktičke pojavnosti nizozemskoga jezika.
- Uočiti osnovne razlike između fonetskih, morfoloških i sintaktičkih pojavnosti u nizozemskome i hrvatskome jeziku.
- Razumjeti i koristiti osnovni vokabular potreban za komunikaciju o sljedećim temama i situacijama: posao, studij, slobodno vrijeme, putovanja, osjećaji, obrazovanje...
- Slušajući razumjeti glavne misli jasnog standardnog razgovora o poznatim temama koje se javljaju na poslu, u školi, u slobodno vrijeme itd.
- Slušajući razumjeti glavne poruke radijskih i televizijskih programa o tekućim događajima ili temama od osobnog i profesionalnog interesa, ako su iskazane polako i razumljivo.
- Čitajući razumjeti opis događaja, osjećaja i želja u osobnim pismima.
- Čitajući razumjeti kratke i srednje kratke tekstove koji su pisani standardnim jezikom i sadrže više frekventne riječi, a mogu biti privatnog, informativnog ili stručnog karaktera.
- Napisati jednostavan, koherentan i kohezivan tekst o poznatoj temi ili temi od osobnog interesa.
- Napisati osobno pismo opisujući svoje doživljaje i dojmove.
- Komunicirati i snaći se u većini situacija koje se mogu pojaviti tijekom putovanja kroz nizozemsko govorno područje.
- Uključiti se u razgovor o poznatim temama koje su od osobnog interesa ili se odnose na svakodnevni život (npr. na obitelj, hobi, posao, putovanja i tekuće događaje).
- Opisati doživljaje i događaje, snove, nade i težnje.
- Obrazložiti i objasniti svoja stajališta i planove o poznatim temama koristeći jednostavan jezik.
- Ispričati priču ili prepričati sadržaj knjige ili filma te opisati svoje reakcije.
Aktivan i interaktivan proces učenja jezika pri čemu studenti (uz vodstvo izvornoga govornika) jezik koriste u međusobnoj komunikaciji i uče jedni od drugih, i to pomoću ciljanog jezičnog sadržaja i komunikacijski usmjerenih zadataka. Složenost takvoga jezičnog sadržaja postepeno se nadograđuje: od jednostavnih i svakodnevnih komunikacijskih radnji (koje zahtjevaju jednostavnu i direktnu interakciju o poznatim i svakodnevnim pojavama te odgovaraju razini temeljnoga korisnika A2) prema kontekstu manje svakodnevnih situacija u kojima je riječ o opisima, iskustvima, događajima, snovima, očekivanjima, ambicijama, argumentima i objašnjenjima (na razini samostalnoga korisnika B1), a pri čemu je neposredna pažnja usmjerena upotrebi točnih (gramatičkih) oblika.
Redovito pohađanje satova, predaja obveznih zadaća, pismeni i usmeni ispit (čitanje, slušanje, pisanje, vokabular, gramatika).