Usmeno i pismeno izražavanje II

Naziv
Usmeno i pismeno izražavanje II
Organizacijska jedinica
Odsjek za romanistiku
ECTS bodovi
2
Šifra
52145
Semestri izvođenja
zimski
Jezik izvođenja
Hrvatski
Satnica
Lektorske vježbe
30

Cilj
Razvijanje jezične i komunikacijske kompetencije, te razvijanje interakcije i usmenog i pismenog izražavanja radi postizanja razine B1 prema uputama Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike.
Sadržaj
  1. Upoznavanje s planom i programom kolegija i studentskim obvezama
  2. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Sociološki profil španjolskog društva
  3. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Mladi i slobodno vrijeme
  4. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Govor mladih u suvremenom španjolskom jeziku
  5. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Mediji (radio, televizija, tisak)
  6. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Mediji (radio, televizija, tisak)
  7. Gledanje filma po izboru
  8. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja vezane uz odgledani film
  9. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Izumi XX-og stoljeća
  10. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Nove tehnologije
  11. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Važni gradovi Španjolske (prezentacije studenata)
  12. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Važni gradovi Španjolske (prezentacije studenata)
  13. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Ličnosti iz hispanske kulture (prezentacije studenata)
  14. Vježbe usmenog i pismenog izražavanja na temu Ličnosti iz hispanske kulture (prezentacije studenata)
  15. Ponavljanje, prezentacije

Ishodi učenja
  1. Student će moći razlikovati ulogu jezika u društvu, identificirati i izdvojiti načine komunikacije u raznim jezičnim registrima.
  2. Student će biti kadar ispravno koristiti komunikacijske receptivne i produktivne vještine.
  3. Student će biti kadar povezivati jezične procese s društvenim zbivanjima.
  4. Student će biti kadar usmeno raspravljati o različitim temama i tako preispitati usvojeno znanje iz struke i različitih drugih područja te vlastite spoznaje i stavove.
  5. Student će moći samostalno kreirati pisani tekst na zadanu temu.
  6. Student će samostalno moći primijeniti znanje spomenuto pod (2) u različitim jezičnim registrima.
  7. Student će moći pokazati poznavanje razmjerno širokog spektra društvenih, kulturnih i povijesnih čimbenika .
  8. Student će biti kadar samostalno prikupljati i procjenjivati sve činjenice iz tog pod.ručja
  9. Student će biti kadar upotrebljavati morfosintaktičke strukture španjolskog jezika i analizirati ih u različitim oblicima pismenog i usmenog izražavanja.
Metode podučavanja
Interaktivno poučavanje; samostalno učenje, rad u grupi, seminarski radovi, prezentacije, multimedija i mreža, radionice.
Metode ocjenjivanja
Kontinuirano praćenje. Studenti su uz redovito pohađanje nastave dužni izraditi četiri obvezne zadaće i održati samostalnu prezentaciju te položiti periodične provjere znanja koji predstavljaju preduvjete za polaganje završnog pismenog i usmenog ispita.

Obavezna literatura
  1. Izbor iz aktualiziranih priručnika za učenje španjolskog jezika na razini B1 prema uputama Europskog referalnog okvira za jezike Vijeća Europe
  2. Álvarez, Myriam: Ejercicios de escritura. Madrid: Anaya / Universidad de Alcalá de Henares, 2001
  3. Pinilla, Raquel y Acquaroni, Rosana: Bien dicho! Ejercicios de expresión oral. Madrid: SGEL, 2002
Dopunska literatura
  1. Matte Bon, Francisco: Gramática comunicativa del español, (2 tomos). Madrid: Ed. Edelsa, 2001
  2. Moliner, María: Diccionario de uso de la lengua española, (2 tomos), Gredos, Madrid
  3. Clave, Diccionario de uso del español actual, SM, Madrid, 1997
  4. Buitrago, Alberto: Diccionario de dichos y frases hechas. Madrid: Ed. Espasa, 2002

Obavezan predmet na studijima
  1. Španjolski jezik i književnost, sveučilišni preddiplomski dvopredmetni studij, 3. semestar