- Studenti će naučiti kako raščlaniti, usustaviti i vrjednovati (analizirati, sintetizirati i vrednovati) biblizme u tumačenim književnim djelima.
- Studenti će naučiti kako raščlaniti, vrjednovati i uporabiti intertekstualne teorije uloga biblizama u književnim tekstovima. Budući da književna djela imaju složena pravila, a njihove kreacije redovito uvode nova pravila, riječ je o nepredvidivim situacijama, a studenti će tijekom pripreme i izvedbe seminarskih zadataka vježbati i na umjetničkim djelima koja dosad nisu tumačena sa stajališta uloge biblizama u njima.
- Studenti će naučiti kako interpretirati, procijeniti i kreativno rabiti biblizme u postupku znanstvenoga tumačenja teksta i kako te sposobnosti prenijeti učenicima srednjih škola.
- Studenti će svladati tehnike nastanka znanstvenoga teksta glede postavke hipoteza ( primjer: u određenom djelu biblizmi su u međuodnosu s ideologemima), zatim tehnike pronalaska, vrjednovanja i uporabe dokaza za postavljenu hipotezu te konačno tehnike potvrde ili odbacivanja hipoteza. Studenti će uvježbati načine kritičke prosudbe i kreativne uporabe prethodnih spoznaja u obzoru nastavne problematike.
- Studenti će naučiti kako držati predavanja na zadanu temu: kako jasno usmenim putom prenijeti raščlanjene i usustavljene probleme unutar književnih tekstova s očitom ili prikrivenom uporabom biblizama. Studenti će naučiti kako pripremiti power point prezentacije (slikonize) i uručke za slušatelje. Studenti će naučiti kako osmisliti problemske situacije poticajne za daljnje raščlabme i usustavljivanja tumačenih tekstova koja će poduzeti učenici.
- Studenti će naučiti kako stvoriti mjerne instrumente kojima je moguće procijeniti i vrjednovati uporabu biblizama u tekstu te instrumente kojima je moguće procijeniti usmenu i pisanu interpretaciju djela s pojačanom ulogom biblizama.
Predavanje, rasprava, usmjereno čitanje, čitanje sa zadatkom.
Studentska predavanja, studentski pisani tekstovi (povezani tekst od 15 kartica u formi znanstvenoga članka), rasprave.
1. Pisani ispit u obliku pet upita na koje student odgovara povezanim tekstom (trajanje 45 minuta; do 400 riječi za svaki upit)
2. Esej: tekst pisan u formi znanstvenoga članka na temu istraživanja uloge biblijskoga interteksta u djelu koje studenti sami izaberu (književni tekstovi imaju prednost, no moguće je tumačiti problematiku i na filmu odnosno u medijima)
3. Usmeno predavanje u trajanju od 15 do 20 minuta na temu izabranu za esej (ocjenjuje se vrijednost samoga iznesenoga sadržaja, kakvoća hrvatskoga jezika i sigurnost nastupa)