- Procijeniti prikladnost tekstova za učenike s obzirom na njihov uzrast i jezičnu kompetenciju
- Objasniti principe i postupke posredovanja izgovora, gramatike i vokabulara njemačkog jezika i primjenjivati ih pri planiranju svoje nastave
- Objasniti principe i postupke razvijanja receptivnih i produktivnih vještina kod učenika i primjenjivati ih pri planiranju svoje nastave
- Objasniti principe i postupke obrade književnih tekstova i kulturoloških sadržaja i primjenjivati ih pri planiranju svoje nastave
- Analizirati jezičnu kompetenciju učenika, procijeniti i ocijeniti njihova postignuća, te ih individualno usmjeravati u daljnjem radu
- Savjetovati učenike kako poboljšati svoje strategije služenja izvorima znanja i strategije učenja
- Primijeniti znanja o hrvatsko-njemačkim kulturnim i jezičnim vezama pri koncipiranju vlastite nastave
Izlaganje, razgovorno tumačenje, objašnjavanje gradiva uz pomoć prezentacije, uručaka i radnih listova, folija za grafoskop; grupni rad, individualni rad, diskusija, analiza, istraživanje, usmene i pismene domaće zadaće. Korištenje računala i interneta kod tih postupaka.
Praćenje rada studenata, ocjenjivanje njihovih uradaka i ispunjavanja zadataka. Pismene provjere znanja (kolokviji), usmeni ispit.