- Studenti mogu steći kompetencije ciljanog skupljanja podataka i interpretacije podataka za prepoznavanje antičkoga djela
- Studenti će moći primijeniti metodološki ispravan način interpretacije prikazanog sadržaja
- Studenti će moći samostalno riješiti određene probleme vezane uz određivanje vremena nastanka djela
- Studenti će moći izložiti seminarski rad i prikazati PowerPoint prezentaciji pred drugim studentima
- Studenti će moći argumentirati svoje stavove i iznijeti kritičko mišljenje o postojećim spoznajama na osnovi stečenog znanja.
- Studenti će moći sudjelovati u kritičkoj raspravi nakon izlaganja seminarskih radova ostalih studenata.
- Studenti će moći steći vještine nužne za daljnji znanstveno-istraživački rad na doktorskom studiju.
seminarske radionice + mentorski rad+samostalni zadaci
Seminar se ocjenjuje brojčanom ocjenom - „odličan“ (5), „vrlo dobar“ (4), „dobar“ (3), „dovoljan“ (2) i „nedovoljan“ (1).
Preduvjeti za ocjenjivanje seminara su:
a) 100% nazočnost na radionicama i seminarima
b)predaja prezentacije i rada u unaprijed dogovorenom terminu
c) prezentacija rada u unaprijed dogovorenom terminu
U izradi zaključne ocjene seminara vrednuju se:
a) pisani rad (50% ukupne ocjene),
b) način izlaganja vlastitog rada (25% ukupne ocjene)
c) sudjelovanje u raspravama nakon izlaganja radova (25% ukupne ocjene)