-  Studenti mogu steći kompetencije ciljanog skupljanja podataka i interpretacije podataka za prepoznavanje antičkoga djela
 
                                    -  Studenti će moći primijeniti metodološki ispravan način interpretacije prikazanog sadržaja
 
                                    -  Studenti će moći samostalno riješiti određene probleme vezane uz određivanje vremena nastanka djela
 
                                    -  Studenti će moći izložiti seminarski rad i prikazati PowerPoint prezentaciji  pred drugim studentima
 
                                    -  Studenti će moći argumentirati svoje stavove i iznijeti kritičko mišljenje o postojećim spoznajama na osnovi stečenog znanja.
 
                                    -  Studenti će moći sudjelovati u kritičkoj raspravi nakon izlaganja seminarskih radova ostalih studenata.
 
                                    -  Studenti će moći steći vještine nužne za daljnji znanstveno-istraživački rad na doktorskom studiju.
 
                            
                     
                 
                
                    
                    
                         
seminarske radionice + mentorski rad+samostalni  zadaci
                    
                 
                
                    
                    
                        Seminar se ocjenjuje brojčanom ocjenom - „odličan“ (5), „vrlo dobar“ (4), „dobar“ (3), „dovoljan“ (2) i „nedovoljan“ (1).
Preduvjeti za ocjenjivanje seminara su:
a) 100% nazočnost na radionicama i seminarima
b)predaja prezentacije i rada u unaprijed dogovorenom terminu
c)  prezentacija rada u unaprijed dogovorenom terminu
U izradi zaključne ocjene seminara vrednuju se:
a) pisani rad (50% ukupne ocjene),
b) način izlaganja vlastitog rada (25% ukupne ocjene)
c) sudjelovanje u raspravama nakon izlaganja radova (25% ukupne ocjene)