Cilj je kolegija razvijanje svijesti o postojanju različitih funkcionalnih stilova, njihove povezanosti s pojedinim tipovima teksta i komunikacijskih situacija te usvajanje znanja o njihovim osobitostima u dvama jezicima. Uvidom u relevantnu teorijsku pozadinu analize 'stila', 'teksta', 'diskursa' i 'registra' studenti dobivaju i nužan slojeviti terminološki i analitički okvir. Namjera je i povećati sposobnost studenta za samostalno pisanje tekstova usklađenih s jezičnim i komunikacijskim normama hrvatskog odnosno švedskog.
- Uvod u kolegij – uvodno predavanje, predstavljanje terminologije i problematike analiziranja tekstova.
- Što je tekst? Kriteriji tekstualnosti. Čitanje izabranog poglavlja sa smjernicama za čitanje na satu. Rasprava.
- Što je stil? Funkcionalni stilovi u hrvatskom i švedskom. Kontrastivna analiza primjera funkcionalnih stilova na hrvatskom i švedskom.
- Što je registar? Važnost registara u pisanoj i usmenoj komunikaciji u hrvatskom i švedskom.
- Čitanje izabranog poglavlja sa smjernicama za čitanje na satu. Rasprava.
- Što je žanr, s posebnim obzirom na lingvistička odnosno pragmatička istraživanja odnosno istraživanja o tekstu i diskursu?
- Čitanje izabranog poglavlja sa smjernicama za čitanje na satu. Rasprava.
- Što je diskurs, s posebnim obzirom na spektar disciplina u kojima se analizira i istražuje diskurs?
- Čitanje izabranog poglavlja sa smjernicama za čitanje na satu. Rasprava.
- Čitanje izabranog poglavlja sa smjernicama za čitanje na satu. Rasprava.
- Obavezni kolokvij.
- Studenti drže izlaganja. Rasprava. Nastavnik daje feedback na izlaganja.
- Studenti drže izlaganja. Rasprava. Nastavnik daje feedback na izlaganja.
- Studenti drže izlaganja. Rasprava. Nastavnik daje feedback na izlaganja.
- Studenti drže izlaganja. Rasprava. Nastavnik daje feedback na izlaganja.