-  Studenti će moći interpretirati  povijesnu pozadinu ranokršćanskog razdoblja u vrijeme vladavine cara Konstantina i njegovih nasljednika
 
                                    -  Studenti će moći  interpretirati društvene i religijske promjene  u razdoblju vladavine cara Konstantina i njegovih nasljednika
 
                                    -  Studenti će moći samostalno prepoznati ranokršćanske artefakte i interpretirati ikonografske motive 
 
                                    -  Studenti će moći raspoznati graditeljske elemente ranokršćanskih crkava i pravilno interpretirati različite tipove ranokršćanskih crkava
 
                                    -  Studenti će moći razlikovati ranokršćanske sarkofage po tipovima i ikonografiji
 
                                    -  Studenti će moći razlikovati ranokršćanske mozaike i ranokršćanske crkve u kojima se nalaze
 
                                    -  Studenti će moći steći kompetencije ciljanog skupljanja podataka i interpretacije podataka
 
                                    -  Studenti će moći primijeniti metodološki ispravan način pisanja proseminarskog rada
 
                                    -  Studenti će moći sudjelovati u kritičkoj raspravi nakon izlaganja proseminarskih radova ostalih studenata
 
                                    -  Studenti će moći izložiti proseminarski rad pred drugim studentima
 
                                    -  Studenti će moći objasniti kronologiju  razvoja ranoga kršćanstva konstantinovog razdoblja u Hrvatskoj
 
                            
                     
                 
                
                    
                    
                        Predavanje + Powerpoint prezentacija 
proseminarske radionice + proseminar
                    
                 
                
                    
                    
                        Uspješno položen pismeni ispit  + ocjena iz proseminara.
Proseminar se ocjenjuje brojčanom ocjenom – „odličan“ (5), „vrlo dobar“ (4), „dobar“ (3), „dovoljan“ (2) i „nedovoljan“ (1).  
Ukupnu ocjenu proseminara čine: 
a)	pisani rad (50% ukupne ocjene), 
b)	izlaganje vlastitog rada (25% ukupne ocjene) 
c)	sudjelovanje u raspravama nakon izlaganja radova (25% ukupne ocjene)
Ukupnu ocjenu iz kolegija čini srednja vrijednost ocjene iz pismenog ispita i ocjene iz proseminara.