- analizirati, tumačiti i vrednovati kulturne fenomene i procese
- analizirati i komentirati kulturne raznolikosti u konkretnim društvenim kontekstima
- kritički analizirati znanstvenu literaturu
- planirati i provesti složeno etnološko i kulturnoantropološko istraživanje
- analizirati, vrednovati i interpretirati podatke prikupljene kvalitativnim istraživanjem
- osmisliti i implementirati usluge, proizvode i projekte utemeljene na etnološkim i kulturnoantropološkim znanjima te namijenjene različitim korisnicima (pojedincima, udrugama, lokalnim zajednicama, gospodarskom sektoru, javnoj i državnoj upravi, međunarodnim organizacijama itd.)
- argumentirano i profesionalno komunicirati rezultate istraživanja stručnjacima i ostalim korisnicima
- samostalno pronalaziti, kritički promišljati i vrednovati nove izvore znanja
- primijeniti vještine učenja u formalnom i samostalnom cjeloživotnom obrazovanju
- izložiti i protumačiti osnovne pojmove, teorijske postavke i metodološke strategije etnoloških i kulturnoantropoloških istraživanja festivala
- protumačiti festivalske prakse iz perspektive etnologije i kulturne antropologije
- kritički analizirati odabrane znanstvene radove posvećene festivalima i diskutirati o njima
- predvidjeti i osmisliti stručno uključivanje etnologa i kulturnih antropologa u planiranje, provedbu i evaluaciju festivala te njihovu suradnju s različitim festivalskim akterima
- planirati i provesti složeno etnološko i kulturnoantropološko istraživanje festivalskih praksi
- analizirati, vrednovati i interpretirati podatke prikupljene kvalitativnim istraživanjem festivalskih praksi
- argumentirano predstaviti rezultate kvalitativnog istraživanja festivalskih praksi
- izložiti i interpretirati istraživanja festivala iz perspektive drugih znanstvenih disciplina
Predmet se izvodi u kombinaciji predavanja i seminara. Za seminarski dio nastave studenti čitaju tekstove povezane s tematikom predavanja te na satu kritički analiziraju njihove teze i diskutiraju o njima. Tijekom semestra studenti provode samostalno terensko istraživanje (uz mentoriranje nastavnika); sredinom semestra izlažu dosadašnje rezultate, a krajem semestra predstavljaju svoje cjelokupno istraživanje i predaju seminarski rad.
U nastavi se koriste različita tehnička pomagala, a potrebni nastavni materijali dostupni su u sustavu Omega.
Pisani dio ispita može se položiti preko kolokvija, koji obuhvaća obveznu ispitnu literaturu te bilješke s predavanja i seminara. Ukoliko studenti ne polože kolokvij, tada po završetku semestra polažu ispit.
Konačnu ocjenu čini:
- pisani ispit (kolokvij) – 50%
- seminarske aktivnosti – 50%
Od studenata se očekuje aktivno sudjelovanje u nastavi: redovito pohađanje nastave (dozvoljeno je izostati s 3 predavanja i s 3 seminara), čitanje predviđenih tekstova, sudjelovanje u raspravama. Također, tijekom semestra provodi se samostalno istraživanje. Sredinom semestra potrebno je napisati do 2 kartice teksta o dosad provedenim istraživanjima, a krajem semestra predati seminarski rad (seminarski rad je uvjet za izlazak na ispit).