- Student će moći u okviru suvremenih gramatičkih i lingvističkih pristupa opisati i objasniti član u francuskom jeziku.
- Student će moći opisati glagolske konstrukcije; rekciju pojedinih glagola, opisati i objasiti konstrukcije i značenja polivalentnih glagola u francuskom jeziku.glagola.
- Student će moći opisati konstrukcije pridjevskih dopuna.
- Student će moći opisati i objasniti slaganje vremena.
- Student će moći opisati i objasniti suvremene tendencije u francuskom jeziku.
- Student će moći prepoznati anglicizme.
- Student će moći protumačiti, sažeti i komentirati zahtjevnije tekstove.
- Student će moći razlikovati funkcionalne stilove.
- Student će moći kreirati vlastiti tekst. Izraziti ideje i stavove na tečnom i točnom francuskom jeziku.
- Student će moći upoznati i razumjeti elemente francuske i frankofone civilizacije i kulture, obrasce i pojave.
- Student će moći procijeniti vlastite kompetencije i razviti vještine učenja ne samo za nastavak studija nego i za cjeloživotno učenje.
Interaktivna nastava provodi se u manjim grupama. Studenti moraju redovito pohađati nastavu (smiju imati najviše tri izostanka po semestru), moraju aktivno sudjelovati u nastavi te pratiti francuske medije.
Vježbe, osim što prate po tjednima navedena predavanja s ciljem uvježbavanja gramatičkih struktura (s posebnim osvrtom na sintaksu člana i prijedloga, kao i upotrebu glagolskih vremena i načina u zavisnim rečenicama), nadovezuju se na usvojeno gradivo koje se sistematizira i proširuje sa ciljem stjecanja jezičnih automatizama. U radu se koriste različiti pristupi uz stalne provjere i ponavljanja. Obrađuju se zahtjevniji autentični dokumenti, a uz rad na leksiku, polisemiji i distribuciji sinonima posebno se vodi računa o poteškoćama s kojima se susreću kroatofoni studenti francuskog jezika (član, prijedlozi, glagolska vremena i načini, upotreba konjunktiva, slaganje vremena, razlike u registrima…). Ukazuje se na razlike u funkcioniranju hrvatskoga i francuskoga jezika, strukturne različitosti na prvi pogled ekvivalentnih elemenata.
Tijekom semestra kontinuirano se vrednuje rad kroz pismene i usmene provjere koji obuhvaćaju obrađeno gradivo, a nakon završetka nastave studenti pristupaju pismenom i usmenom ispitu