- Student će moći razviti vještine učenja koje omogućavaju cjeloživotno usavršavanje.
- Student će moći u okviru suvremenih gramatičkih i lingvističkih pristupa opisati i objasniti razlike u glagolskim sustavima francuskog i hrvatskog jezika.
- Student će moći opisati, objasniti i primijeniti razlike u značenju pojedinih vremena u francuskom.
- Student će moći opisati, objasniti i primijeniti razlike u značenju glagolskih načina u francuskom.
- Student će moći logično povezati tekst i nijansirati izričaj.
- Student će moći opisati i objasniti dislokaciju dopuna u odnosu na glagol te objasniti razloge i načine dislokacije.
- Student će moći kontrastirati strukture francuskog i hrvatskog jezika i uočavati interferencijske poteškoće.
- Student će moći povezati i učinkovito koristiti stečena jezična znanja u komuniciranju sa stručnjacima i laicima.
- Student će moći povezati i koristiti stečena jezična znanja i vještine u strukturiranju vlastitog teksta.
- Student će moći zastupati vlastita mišljenja na tečnom i točnom i nijansiranom francuskom.
- Student će moći istraživati i interpretirati elemente francuske i frankofone kulture i civilizacije.
Interaktivna nastava odvija se u manjim grupama. Studenti moraju redovito pohađati nastavu (smiju imati najviše tri izostanka u semestru), moraju aktivno sudjelovati u nastavi te pratiti francuske medije.
Tijekom semestra kontinuirano se vrednuje rad pismenim i usmenim provjerama. Svaki student mora održati dva izlaganja. Ocjena je brojčana i temelji se na trajnom praćenju. Studenti koji ne zadovolje uvjete trajnog praćenja ili nisu zadovoljni postignutom ocjenom, polažu pismeni ispit.