- koristiti stručno nazivlje i definirati temeljne koncepte u etnologiji i kulturnoj antropologiji
- izložiti i opisati povijest etnoloških i kulturnoantropoloških istraživanja
- osmisliti i provesti jednostavno kvalitativno istraživanje
- poznavati i primijeniti temeljne etičke standarde struke
- primijeniti temeljne teorijske i metodološke koncepte u konkretnim istraživačkim situacijama
- prikupljati relevantnu literaturu i koristiti je u stručnom radu
- javno usmeno i pismeno prezentirati rezultate istraživanja
- koristiti se stranim jezicima u znanstvenom i stručnom radu i komunikaciji
- nabrojati i opisati osnovne pojmove i koncepte antropologije mjesta i prostora
- prepoznati i nabrojati pojedince istaknute po teorijskim promišljanjima ili istraživanjima u antropologiji mjesta i prostora
- navesti i opisati primjere istraživanja mjesta i prostora u etnologiji i kulturnoj antropologiji
- analizirati procese tvorbe mjesta i prostora kao kulturom određenih konstrukata
- osmisliti i provesti jednostavno kvalitativno istraživanje koristeći koncepte antropologije mjesta i prostora
- poznavati i primijeniti smjernice Etičkog kodeksa Hrvatskog etnološkog društva pri istraživanju tema iz antropologije mjesta i prostora
- prikupljati i kritički analizirati literaturu o temama koje obuhvaća antropologija mjesta i prostora
- koristiti stručnu i znanstvenu literaturu u osmišljavanju i provođenju kvalitativnog istraživanja tema iz antropologije mjesta i prostora
Kolegij se sastoji od predavanja i seminara. Na predavanjima se uz obrađivanje određene teme predviđaju kraće rasprave studenata. Na seminarima se potiče kritičko čitanje literature, usmeno izlaganje unaprijed pripremljenog teksta u zadanim vremenskim okvirima te rasprava o određenim temama (teorije, pojmovi, metodologija, studije slučaja). Za rasprave će se studenti pripremati zajednički unutar manjih grupa ili samostalno analizirajući zadane tekstove. U okviru seminarske nastave studenti će se pripremati te potom provesti terensko istraživanje, koristeći kvalitativne metode (intervju, sudjelovanje s promatranjem). Predviđeno je gostujuće predavanje, a ovisno o interesima studenata i posjet relevantnoj instituciji.
Ispit se sastoji od pismenog i usmenog dijela. Pismenom ispitu mogu pristupiti studenti koji su bili redoviti na nastavi (toleriraju se dva izostanka s predavanja i dva izostanka sa seminara) i ispunili sve seminarske obaveze. Usmenom ispitu pristupa se nakon položenog pismenog ispita.
Konačnu ocjenu čine:
1. Pismeni i usmeni ispit: 50%
2. Aktivnost u radu seminara i pismeni radovi (priprema za istraživanje, istraživanje, građa i rezultati istraživanja): 50%