objasniti osnovne koncepte teorije nastave stranih jezika s naglaskom na slavenske kao strane jezike; opisati temeljne postavke teorije nastave stranih jezika s dijakronijskog i sinkronijskog stajališta; identificirati osnovne procese poučavanja slavenskih kao stranih jezika i koristiti odgovarajuće strategije poučavanja
- Uvod u nastavni plan i program. Teorija nastave jezika kao disciplina
- Glotodidaktika kao interdisciplinarna znanost. Znanstvene teorije i metode učenja stranih jezika
- Povijesni pristup poučavanja stranih jezika 1 . Povijesni pristup poučavanja stranih jezika 2
- Razvoj nastave stranih jezika u okviru lingvističkih i psiholingvističkih modela 70-ih god. 20. stoljeća. Pristup, metoda, tehnika rada u nastavi stranih jezika
- Principi glotodidaktike. Ciljevi i zadaće nastave stranih jezika s naglaskom na slavenske kao strane jezike
- Učenje i poučavanje slavenskih kao stranih jezika. Suvremeni pristup poučavanja stranih jezika s naglaskom na slavenske
- Nastavni plan i program jednog slavenskog jezika; analiza potreba. Uloga nastavnika u procesu učenja stranog jezika
- Uloga učenika u procesu učenja stranog jezika. Upravljanje razredom
- Poučavanje jezičnih vještina 1. Poučavanje jezičnih vještina 2
- Komunikacijska kompetencija. ZEROJ
- Samostalnost u učenju. Ocjenjivanje i samoocjenjivanje
- Jezični portfolio. Jezični materijali
- Strategije učenja i poučavanja slavenskih jezika kao stranih. Nastava usmjerena na učenika – ishodi učenja
- Međujezik i analiza pogrešaka. Učeničke pogreške i mogućnosti njihova ispravljanja
- Jezik za posebne potrebe. Metodologija istraživačkog rada u nastavi stranih jezika