Programi cjeloživotnog obrazovanja

Osnovno o programu

dr.sc. Lovro Škopljanac, doc. 4092-116 lskoplja@ffzg.hr
Odsjek za komparativnu književnost
dr.sc. Lovro Škopljanac, doc.
Zimski
Dan: petkom, Vrijeme početka: 08:00, Vrijeme završetka: 10:15, Prostorija: A-214
hrvatski
675
6
10
Otvoreni kolegij

Detaljno o programu

Steći općenito povijesno znanje o književnim čitateljskim zajednicama u Euroaziji do moderniteta te o konceptima čitatelja i čitanja književnosti u suvremenoj književnoj teoriji i istraživačkoj praksi.
Steći općenito povijesno znanje o književnim čitateljskim zajednicama u Euroaziji do moderniteta te o konceptima čitatelja i čitanja književnosti u suvremenoj književnoj teoriji i istraživačkoj praksi.
1. primijeniti književnoteorijske pojmove i metode u analizi strukture književnih tekstova, kao i drugih kulturnih fenomena
2. definirati ključne elemente književnoteorijske pojmovne i metodološke aparature
3. čitati stručnu literaturu i koristiti se znanstvenom terminologijom na barem jednom svjetskom jeziku
4. samostalno provesti istraživanje na temelju postojeće stručne literature te izložiti rezultate u pisanom ili usmenom obliku
1. 1 – Konstituiranje kolegija
2. 2 – Konceptualizacija čitatelja i čitanja
3. 3 – Teorija čitatelja I – idealnost i informiranost
4. 4 – Teorija čitatelja II – implikacija i inskripcija
5. 5 – Teorija čitatelja III – identitet i identifikacija
6. 6 – Teorija čitatelja IV – zaključno
7. 7 – Povijest čitanja I – latinski kozmopolis
8. 8 – Povijest čitanja II – arapski kozmopolis
9. 9 – Povijest čitanja III – sanskrtski kozmopolis
10. 10 – Povijest čitanja IV – kineski kozmopolis
11. 11 – Sinteza I – motivacija
12. 12 – Sinteza II – posredovanje
13. 13 – Sinteza III – aplikacija
14. 14 – Sinteza IV – zaključno
15. 15 – Zaključivanje kolegija
1. Dostupno na http://www.ffzg.unizg.hr/kompk/modules/documentdownload.php?idDocument=1279

Zanima Vas program? Prijavite se ovdje!

Imate pitanje? Kontaktirajte nas!