Steći općenito povijesno znanje o književnim čitateljskim zajednicama u Euroaziji do moderniteta te o konceptima čitatelja i čitanja književnosti u suvremenoj književnoj teoriji i istraživačkoj praksi.
Steći općenito povijesno znanje o književnim čitateljskim zajednicama u Euroaziji do moderniteta te o konceptima čitatelja i čitanja književnosti u suvremenoj književnoj teoriji i istraživačkoj praksi.
1. primijeniti književnoteorijske pojmove i metode u analizi strukture književnih tekstova, kao i drugih kulturnih fenomena 2. definirati ključne elemente književnoteorijske pojmovne i metodološke aparature 3. čitati stručnu literaturu i koristiti se znanstvenom terminologijom na barem jednom svjetskom jeziku 4. samostalno provesti istraživanje na temelju postojeće stručne literature te izložiti rezultate u pisanom ili usmenom obliku
1. 1 – Konstituiranje kolegija 2. 2 – Konceptualizacija čitatelja i čitanja 3. 3 – Teorija čitatelja I – idealnost i informiranost 4. 4 – Teorija čitatelja II – implikacija i inskripcija 5. 5 – Teorija čitatelja III – identitet i identifikacija 6. 6 – Teorija čitatelja IV – zaključno 7. 7 – Povijest čitanja I – latinski kozmopolis 8. 8 – Povijest čitanja II – arapski kozmopolis 9. 9 – Povijest čitanja III – sanskrtski kozmopolis 10. 10 – Povijest čitanja IV – kineski kozmopolis 11. 11 – Sinteza I – motivacija 12. 12 – Sinteza II – posredovanje 13. 13 – Sinteza III – aplikacija 14. 14 – Sinteza IV – zaključno 15. 15 – Zaključivanje kolegija
1. Dostupno na http://www.ffzg.unizg.hr/kompk/modules/documentdownload.php?idDocument=1279