Usavršavanje jezičnih vještina slušanja i govorenja, širenje komunikacijske kompetencije studenata, osposobljavanje za točnu uporabu jezičnih struktura u izražavanju
usavršavanje jezičnih vještina slušanja i govorenja, širenje komunikacijske kompetencije studenata, osposobljavanje za točnu uporabu jezičnih struktura u izražavanju
1. studenti će se moći usmeno izražavati u okviru tema obuhvaćenih sadržajem kolegija 2. studenti će proširiti vokabular iz područja svakodnevnog života 3. studenti će moći primijeniti stečene govorne vještine u realnim životnim situacijama 4. studenti će se moći izražavati u okvirima pravila bontona i određenih komunikacijskih situacija
1. Tematska cjelina „Obitelj“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „O sebi i mojoj obitelji“, „Zanimanja“ 2. Tematska cjelina „Svakodnevica“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „Svakodnevni život“, „Slobodno vrijeme i hobiji“. 3. Ponavljanje i provjera znanja. Čitanje i prevođenje kraćih tekstova iz prethodnih tematskih cjelina. Tematska diskusija. 4. Tematska cjelina „Stanovanje“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „Moja kuća“, „Kućanski poslovi“. 5. Čitanje i prevođenje tekstova iz zadane tematske cjeline. Debata na zadanu temu. Test razumijevanja po sluhu. 6. Tematska cjelina „Hrana“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „Prehrambeni proizvodi“, „Restoran“. Grupni projekat. 7. Tematska cjelina „Čovjek“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „Temperament“, „Vanjski izgled“ 8. Tematska cjelina „Shopping“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „Odjeća i obuća“, „Dućani “ „U supermarketu i na tržnici“. 9. Ponavljanje i pismena provjera znanja. Čitanje i prevođenje tekstova iz prethodnih tematskih cjelina. Tematska diskusija. 10. Tematska cjelina „Grad“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „Kolodvor“, „Pošta“, „Gradski prijevoz“. 11. Tematska cjelina „Putovanja“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „Turistička agencija“, „Na izletu“, „Zračna luka“, „Carina“. 12. Ponavljanje i provjera znanja. Čitanje i prevođenje tekstova iz zadane tematske cjeline. Konverzacija. Frazemi. Tematska diskusija. 13. Tematska cjelina „Zdravo tijelo“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „Ljudsko tijelo“, „Sport“. 14. Tematska cjelina „Ukrajina“. Čitanje tekstova iz zadane tematske cjeline te praćenje audio- i video-sadržaja, obrada vokabulara, razgovorne vježbe unutar tema „Geografska obilježja Ukrajine“, „Ukrajinski gradovi“. 15. Ponavljanje gradiva obrađivanog tijekom semestra kroz prepričavanje, sastavljanje kratkih eseja te druge vježbe. Završne pripreme za polaganje pismenog i usmenog ispita.
1. Tekstovi koje priprema lektor
2. Menac, A., Kovalj, A. P. (1979). Ukrajinsko-hrvatski ili srpski i hrvatsko ili srpsko-ukrajinski rječnik . – Zagreb.
redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu i priprema zadaće (čitanje tekstova, priprema kraćih izlaganja na zadanu temu, grupni rad) te polaganje ispita