Upoznavanje studenata s višestrukim teorijskim okvirima muzejske edukacije; upoznavanje i osposobljavanje studenata za primjenjivanje teorijskog znanja o muzejskoj edukaciji u praksi kroz opise, analizu i diskusiju o primjerima iz muzeja te izradu novih edukacijskih programa ili adaptacija postojećih muzejskih sadržaja specifičnim skupinama korisnika.
Upoznavanje studenata s višestrukim teorijskim okvirima muzejske edukacije; upoznavanje i osposobljavanje studenata za primjenjivanje teorijskog znanja o muzejskoj edukaciji u praksi kroz opise, analizu i diskusiju o primjerima iz muzeja te izradu novih edukacijskih programa ili adaptacija postojećih muzejskih sadržaja specifičnim skupinama korisnika.
1. Razumjeti društvene i profesionalne uvjete razvoja edukacije u muzejima 2. Objasniti terminologiju i definicije iz polja muzejske edukacije 3. Primijeniti teorije učenja na konkretne primjere u muzeju 4. Analizirati različite muzejsko-edukacijske programe za različite skupine posjetitelja 5. Izraditi edukacijske resurse za muzejske programe (prilagodba postojećih ili izrada novih)
1. Uvodno predavanje, važnost edukacije u muzeju kao kulturnoj instituciji, profesija muzejskog pedagoga u HR i izvan nje
2. Muzejska edukacija i post-moderni društveni diskursi
3. Teorije učenja i podučavanja, formalno, neformalno i informalno učenje
4. Podučavanje temeljeno na muzejskom predmetu, modeli muzejske edukacije (od transmisije do i konstuktivizma)
5. Edukacijski oblici za različite vrste posjetitelja – individualni i grupni, djeca, tinejdžeri, odrasli
6. Konteksti muzejskog iskustva – komunikacija i edukacija na izložbi 7. Mediji i oblici edukacijske komunikacije (interpretacije) u muzeju 8. Muzejski interpetacijski tekst - vrste i oblikovanje 9. Edukacija na radionici (strukturirani i nestrukturirani edukacijski programi) 10. Edukacije putem muzejskog vodstva 11. Pristupi evaluaciji edukacijskih aktivnosti, programa i materijala
12. Oblikovanje edukacijskih materijala – priprema za studenski individualni projekt 13. Prezentacija studentskih projekata i rasprava
14. Prezentacija studentskih projekata i rasprava
15. Zaključna rasprava i evaluacija kolegija
1. Gorman. Amy, 2007. Museum education assessment: designing a framework. U From periphery to center, ur. Pat Villeneuve. Reston, Va.: National Art Education Association, 206 -212
2. Miklošević, Željka. Društvena uloga muzeja – okretanje korisnicima i suradnicima // Razvoj publike u muzejima – Istraživački i evaluacijski pristupi aktivnostima i programima / Miklošević, Željka, Zagreb: Muzejski dokumentacijski centar, 2016. 7-27
3. Eilean Hooper Greenhill. 1999. The Educational Role of the Museum, E.Hooper Greenhill (ur.), 3 - 43. London: New York: Routledge
4. Milutinović, Jovana. 2003. Humanistički pristup vaspitno obrazovnoj ulozi muzeja, Novi Sad: Vršac:Savez pedagoških društava Vojvodine, Viša škola za vaspitače, 111 – 133
5. George E. Hein. 2006. Learning in the Museum. London: New York: Routledge, 14 -40.
6. Carey Jewitt. 2013. Learning and communication in digital multimodal landscapes. London: Institute of Education Press
7. Mirjana Posavec. 2010. Višestruke inteligencije u nastavi. Život i škola, 56 (24): 55. –64.
8. John H. Falk, Lynn D. Dierking. 1992. The museum experience. Washington, D.C.: Whalesback Books,
9. Lisa C. Roberts.1997. From knowledge to narrative: educators and the changing museum, Washington: London: Smithsonian Institution Press
10. Skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem, Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2002, 2006, 2008