Akademski stupanj
doktor znanosti
Zvanje
Docent
Organizacijska jedinica
Odsjek za pedagogiju
Konzultacije
Aktualne informacije o terminu konzultacija nalaze se na mrežnim stranicama Odsjeka za pedagogiju na: https://pedagogija.ffzg.unizg.hr/o-odsjeku/nastavnici/
Soba
C204
Telefon
01 6120 168
E-mail
ablazevi@ffzg.unizg.hr

Ana Blažević Simić rođena je 1983. godine u Vinkovcima. Na Filozofskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 2008. je godine diplomirala pedagogiju i njemački jezik i književnost, a 2014. godine doktorirala u znanstvenome polju pedagogije. Od 2008. godine zaposlena je na Odsjeku za pedagogiju Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Trenutno je nositeljica i izvoditeljica triju kolegija na prijediplomskome i diplomskome studiju pedagogije (Osnove specijalne pedagogije, Metodika rada s učenicima s teškoćama u razvoju i Stručno-pedagoška praksa pedagogije slobodnog vremena). Članica je stručne udruge Hrvatsko pedagogijsko društvo (HPD) i međunarodne organizacije International Association for Intercultural Education (IAIE). Područje njezina interesa su sistematska pedagogija, interkulturno i inkluzivno obrazovanje.

Razdoblje Naziv Uloga
2024 - 2025 Jačanje kapaciteta obrazovnog sustava za osiguravanje poticajnog, uključivog i pravednog okruženja za djecu migrantskog porijekla Suradnik
2017 - Tipovi školske kulture i učenje aktivnog građanstva: kritičko-interdisciplinarni pristup Suradnik

Ključni istraživački interes
  • sistematska pedagogija
  • interkulturno obrazovanje
  • inkluzivno obrazovanje
  • učenici s teškoćama
Članstva u profesionalnim udruženjima, stručnim i građanskim udrugama i javnim tijelima
  • Hrvatsko pedagogijsko društvo, Hrvatsko pedagogijsko društvo (Član)
Članstva u organizacijskim odborima skupova
  • 2018. Treći kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem, Hrvatsko pedagogijsko društvo (međunarodni, znanstveni)

Opis znanstvene djelatnosti
Trenutni znanstveni interes usmjeren je na područje inkluzivne pedagogije, učenike s teškoćama i rad stručnih suradnika pedagoga s učenicima s teškoćama u nepotpunim stručnim timovima škola.