Razdoblje |
Naziv |
Opis |
|
2024 - 2024
|
Odrednice kvalitete odnosa u obitelji u stresnim okolnostima |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2024 - 2025
|
Rizični i zaštitni čimbenici za razvoj i održavanje post COVID-19 simptoma |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2024 - 2024
|
Zadovoljenje psiholoških potreba kao prediktor subjektivne procjene psihološke dobrobiti i zdravlja – bihevioralno genetička perspektiva |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2024 - 2027
|
Obrazovni i karijerni planovi mladih u glazbenom obrazovanju - MUSICPLAN |
Znanstveni / Ministarstvo znanosti i obrazovanja
|
|
2024 - 2024
|
Čestina izlaganja podražajnom materijalu i adaptacija vidnog radnog pamćenja |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2023
|
Utjecaj kognitivnog opterećenja i vremena zapamćivanja na pristranosti i preciznost dosjećanja specifičnog za podražaj |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2023
|
Agentivni i neagentivni opisi događaja u hrvatskom i engleskom jeziku |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2025
|
EDMO Adria Digital Media Observatory (ADMO) |
Znanstveni / Europska unija
|
|
2023 - 2023
|
Sustav psihosocijalne podrške ukrajinskim i drugim izbjeglicama na Sveučilištu u Zagrebu: stanje, izazovi, perspektive |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2023
|
Vremenski odnos između primarnih simptoma sagorijevanja te njihova povezanost sa zahtjevima i resursima u radu – longitudinalna studija |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2023
|
Motiv za postignućem - validacija novih pristupa mjerenju i provjera u organizacijskom kontekstu |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2023
|
Intenzivno longitudinalno dijadno istraživanje odrednica kvalitete partnerskog odnosa i suočavanja sa svakodnevnim stresom |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2024
|
Uloga interneta u razvoju i održavanju psihičkih teškoća kod trudnica |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2023
|
Može li inteligencija moderirati kvalitetu podataka prikupljenu samoprocjenama ličnosti putem upitnika? |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2023
|
Individualne razlike u kulturnoj inteligenciji i multikulturalizmu u Hrvatskoj, Sloveniji i Švedskoj |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2023 - 2027
|
A European consortium to determine how complex, real-world environments influence brain development (ENVIRO-DEV), COST Action CA22111 |
Znanstveni / Europska unija
|
|
2022 - 2022
|
Uloga perceptivne sličnosti vidnih podražaja u vidnom radnom pamćenju |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2022 - 2022
|
Spremnost na akciju i emocionalne reakcije na metaforički i doslovni diskurs o klimatskim promjenama |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2022 - 2022
|
Izazovi društvenog oporavka opće populacije i ranjivih zajednica nakon kriza: završne aktivnosti |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2022 - 2022
|
Hrvatska verzija Burnout Assessment Tool (BAT) – prijevod, adaptacija i preliminarna validacija |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2022 - 2024
|
Care4Trauma: Improving GBV victims support services and the access to justice through Trauma-informed Care |
Stručni / Europska unija
|
|
2022 - 2022
|
Aktivno otvoreno mišljenje (AOM): sustavni pregled literature i eksperimentalna provjera “ozbiljne” računalne igre namijenjene poučavanju AOM-a |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2022 - 2022
|
Odrednice kvalitete partnerskog odnosa i suočavanja sa svakodnevnim stresom – intenzivno longitudinalno dijadno istraživanje |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2022 - 2022
|
Etiologija komponenti subjektivne dobrobiti i njihova povezanost s osobinama ličnosti |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2022 - 2023
|
Media Habits and Social Behaviors |
Znanstveni / -
|
|
2022 - 2025
|
YO-VID22: Youth wellbeing and support structures before, during and after the COVID-19 pandemic |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2022 - 2022
|
Međukulturalno istraživanje kulturne inteligencije kod studenata nastavničkih smjerova |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2023
|
Nacionalno praćenje učinaka pandemije COVID-19 i potresa iz 2020. godine na organizaciju odgojno-obrazovnih procesa i dobrobit učenika i odgojno-obrazovnih djelatnika u Republici Hrvatskoj |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2021 - 2021
|
Psihofiziološke i neuralne odrednice plastičnosti živčanog sustava u odrasloj dobi: nastavak istraživanja |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2023
|
Promjene u organizaciji procesa odgoja i obrazovanja uzrokovane COVID-19 pandemijom: učinci na obrazovna iskustva, dobrobit i aspiracije učenika u Republici Hrvatskoj |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2021 - 2021
|
Meta-analiza povezanosti osobina ličnosti i bazičnih psiholoških potreba |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2025
|
Račnalni modeli za predviđanje i analizu ličnosti na temelju teksta (psy.txt) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2021 - 2025
|
COORDINATE – COhort cOmmunity Research and Development Infrastructure Network for Access Throughout Europe |
Infrastrukturni / Europska unija
|
|
2021 - 2023
|
Uspješno starenje: razvoj i validacija integriranog višedimenzionalnog modela |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2021
|
Efekt stranog jezika na donošenje odluka o moralu |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2022
|
Integracija djece izbjeglica u osnovnim školama u Hrvatskoj: razvoj i provjera modela dobre prakse |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2021
|
(De)motivirajući stilovi poučavanja visokoškolskih nastavnika: antecedenti i validacija modela |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2024
|
Afektivni kognitivni trening: kognitivni, neurlani i bihevioralni učinci |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2021 - 2023
|
Pro-fact: Razotkrivanje COVID-19 dezinformacijskih narativa u Hrvatskoj istraživanjem, provjerom točnosti činjenica i edukacijom |
Znanstveni / Europska unija
|
|
2021 - 2023
|
Uspješno starenje: razvoj i validacija integriranog višedimenzionalnog modela |
Znanstveni / Sveučilište u Zadru (institucionalni projekt)
|
|
2021 - 2021
|
Analiza strategija ispitanika pri rješavanju računalnih i klasičnih testova |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2022
|
Mjerenje i unaprjeđivanje racionalnog prosuđivanja i donošenja odluka u poslovnom svijetu |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2021
|
Partnerske i obiteljske odrednice psihičkog zdravlja tijekom i nakon pandemije koronavirusa - longitudinalno anketno i intenzivno dnevničko dijadno istraživanje |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2021 - 2025
|
Međugeneracijski prijenos rizika za mentalno zdravlje adolescenata (INTRAD) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2021 - 2023
|
EWAchange: Promjene u organizaciji procesa odgoja i obrazovanja uzrokovane COVID-19 pandemijom: učinci na obrazovna iskustva, dobrobit i aspiracije učenika u Republici Hrvatskoj |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2020 - 2020
|
Obilježja partnerskih i obiteljskih interakcija koja doprinose održavanju kvalitetnih odnosa i psihičkog zdravlja tijekom pandemije koronavirusa |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2020 - 2020
|
Multimodalni indikatori lažiranja u selekcijskom intervjuu za menadžersku poziciju |
Znanstveni / sveučilišne potpore
|
|
2020 - 2020
|
Etiologija osnovnih životnih potreba u prostoru pet-faktorskog modela ličnosti |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2020 - 2024
|
CA19103 - LGBTI+ Social and Economic (in)equalities |
cost action / Europska unija
|
|
2020 - 2021
|
Include - međuresorna suradnja u osnaživanju državljanja trećih zemalja |
Stručni / AMIF - Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina Vlade Republike Hrvatske
|
|
2020 - 2022
|
(Re)building society: A longitudinal study of post-corona social recovery in Croatian general population (ReSPoC) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanost
|
|
2020 - 2020
|
Odrednice brzine čitanja riječi izvan i u kontekstu rečenice |
Znanstveni
|
|
2020 - 2021
|
Internet i zdravlje u doba krize |
Znanstveni
|
|
2020 - 2021
|
Kako smo? Život u Hrvatskoj u doba korone |
Znanstveni
|
|
2020 - 2020
|
Partnerske i obiteljske odrednice psihičkog zdravlja tijekom pandemije koronavirusa |
Znanstveni
|
|
2020 - 2023
|
Fostering the Rights to Education in Europe for Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer and Questioning Youth |
Znanstveni / projekt je baziran na Sveučilištu u Ghentu
|
|
2020 - 2021
|
Istraživanje psihološke dobrobiti i radne uspješnosti nastavnika i ravnatelja za vrijeme pandemije COVID-19 |
Znanstveni / n/a
|
|
2020 - 2021
|
Uloga nastavnika te pristupa poučavanju i vrednovanju znanja u podložnosti učenika iluziji proporcionalnosti |
Znanstveni
|
|
2020 - 2020
|
Medijska reprezentacija djece: analiza znanstvene produkcije i analiza medijskog teksta |
Znanstveni
|
|
2020 - 2024
|
Afektivni kognitivni trening: neuralni, kognitivni i bihevioralni učinci |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2020 -
|
NEUROSHARE: Sharing tools and expertise in behavioural neuroscience |
|
|
2020 - 2021
|
COVIDiSTRESS global survey |
Znanstveni / none
|
|
2020 - 2021
|
Latentna struktura relacija kompozitnih kognitivnih testova i srodnih mjera maksimalnog učinka |
Znanstveni
|
|
2020 - 2020
|
Kako građani Vukovara vide svoj grad danas? |
|
|
2020 - 2024
|
Ličnost, emocije i radna uspješnost nastavnika: dinamička perspektiva |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2020 - 2022
|
International Sex Survey |
Znanstveni
|
|
2020 - 2023
|
IRI-2 Digitalna platforma za prevenciju i intervenciju za probleme mentalnog zdravlja (Diplee) |
Znanstveni / Europski strukturni i investicijski fondovi
|
|
2020 - 2024
|
QMERSIVE - Modeliranje i praćenje iskustvene kvalitete imerzivnih višemedijskih usluga u 5G mrežama |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2020 - 2023
|
Učenje kroz rad i sustav upravljanja studentskim iskustvom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu |
Infrastrukturni / Europska unija
|
|
2020 - 2021
|
Prediktori uspjeha učenika u srednjoškolskom obrazovanju i na državnoj maturi |
Znanstveni
|
|
2020 - 2021
|
Psihološka prilagodba u doba pandemije Covid-19 |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2020 - 2021
|
Psihofiziološke i neuralne odrednice plastičnosti živčanog sustava u odrasloj dobi |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2020 - 2022
|
(Re)building society: A longitudinal study of post-corona social recovery in Croatian general population |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2019 - 2019
|
Internet i zdravlje – interdisciplinarni pristup |
Znanstveni
|
|
2019 - 2019
|
Identifikacija psiholoških odrednica poduzetničkog ponašanja i uspjeha u poduzetništvu |
Znanstveni / sveučilišna potpora
|
|
2019 - 2019
|
Ličnost, inteligencija i predrasude: multivarijatna bihevioralno-genetička analiza modela dualnih procesa |
Znanstveni
|
|
2019 - 2023
|
IRCiS- Integracija djece izbjeglica u školama: istraživanje efikasnosti školskih intervencija u izgradnji pozitivnih međugrupnih odnosa djece-izbjeglica i domicilne djece u Hrvatskoj |
Znanstveni / Croatian-Swiss Research Programme, Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2019 - 2019
|
Psiholingvistička obilježja riječi kao odrednice vremena reakcije u zadatku leksičke odluke |
Znanstveni
|
|
2019 - 2020
|
Internet i zdravlje - interdispciplinarna perspektiva |
Znanstveni
|
|
2019 - 2019
|
Ograničenja informacijske strukture u hrvatskome: istraživanje semantičko-sintaktičkoga suodnosa apstraktnih leksema |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2019 -
|
#MI MOŽEMO JEDNAKO Djeca i mladi protiv stereotipa o ženama i muškarcima |
|
|
2019 - 2020
|
Participacija djece iz ranjivih skupina |
Znanstveni / UNICEF Hrvatska
|
|
2019 - 2020
|
Provjera modela adaptivne kalibracije stresnih reakcija: psihofiziološki korelati |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2019 - 2020
|
Konstruktna i pragmatička validacija komplementarnih baterija kognitivnih testova |
Znanstveni
|
|
2019 - 2022
|
Forced displacement and refugee-host community solidarity (FOCUS) |
Znanstveni / Europska unija
|
|
2019 - 2019
|
Odnosi većine i manjine u višeetničkim kontekstima u Hrvatskoj: završne projektne aktivnosti |
Znanstveni
|
|
2019 - 2020
|
Struktura i hijerarhija faktora povezanih s planovima studenata i srednjoškolaca vezanih uz nastavak karijere |
|
|
2019 - 2019
|
Obilježja partnera i njihove međusobne interakcije koja doprinose održavanju kvalitetnih partnerskih odnosa u kontekstu destabilizacijskih izazova u suvremenom društvu |
Znanstveni
|
|
2019 - 2019
|
Odrednice učinkovitosti neuromodulacijskog kognitivnog treninga |
Znanstveni
|
|
2019 - 2019
|
Uloga proaktivne uključenosti pri učenju matematike i fizike |
Znanstveni
|
|
2019 - 2021
|
Job Insecurity in Acadamia |
Znanstveni
|
|
2019 - 2021
|
Ispitivanje mentalnog zdravlja zagrebačkih srednjoškolaca - Pogled u sebe |
|
|
2019 - 2020
|
Struktura i hijerarhija faktora povezanih s planovima studenata i srednjoškolaca vezanim uz nastavak karijere i potencijalne odluke o migraciji |
Znanstveni
|
|
2019 - 2024
|
Osnaživanje financijske sposobnosti mladih potrošača kroz programe edukacija i bihevioralne intervencije |
Znanstveni
|
|
2019 - 2021
|
Education and Raising Awareness in Schools to Prevent and Encounter Gender-Based Violence (ERASE GBV) |
Znanstveni / Europska unija
|
|
2019 - 2023
|
The neural architecture of consciousness (CA18106) |
Znanstveni / Europska unija
|
|
2019 - 2023
|
The neural architecture of consciousness (NeuralArchCon) |
Znanstveni / Europska unija
|
|
2018 - 2018
|
Razvoj i validacija instrumenata za ispitivanje roditeljskih i nastavničkih stavova, uvjerenja, navika i ponašanja pri posredovanju korištenja suvremenih medija kod djece i adolescenata |
Znanstveni
|
|
2018 - 2023
|
Implicitna ličnost, donošenje odluka i vođenje u organizacijama (IMPEDEMOL) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2018 - 2018
|
Individualne razlike u motivaciji i vještinama donošenja odluka kao prediktori poslovnog i karijernog uspjeha hrvatskih iseljenika |
Znanstveni / sveučilišne potpore
|
|
2018 - 2018
|
Međukulturalno istraživanje heritabilnosti dimenzija ličnosti HEXACO modela |
Znanstveni
|
|
2018 - 2018
|
Internet i zdravlje |
Znanstveni
|
|
2018 - 2018
|
Ograničenja informacijske strukture u hrvatskome: istraživanje konkretnosti, predočivosti, relativne čestoće i dobi usvajanja leksema |
Znanstveni
|
|
2018 - 2020
|
Participacija djece u školi |
Znanstveni
|
|
2018 - 2018
|
Motivacijski i kognitivni prediktori osobne inicijative u radu |
Znanstveni
|
|
2018 - 2019
|
Empirijska validacija postojećih modela i ishoda selekcijskih postupaka za upis u preddiplomske studije |
Znanstveni
|
|
2018 - 2019
|
Supporting the Integration of Third-Country Nationals in Need of International Protection |
Znanstveni
|
|
2018 - 2018
|
Većinski i manjinski identiteti u školskom kontekstu: longitudinalne promjene i izazovi podijeljenog obrazovanja u višeetničkim zajednicama |
Znanstveni
|
|
2018 - 2018
|
Placebo učinak kod osjeta boli – promjene u osjetnom ili neosjetnom procesiranju |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2018 - 2018
|
Istraživanje individualnih osobina i obilježja interakcije među partnerima koji doprinose održavanju kvalitetnih partnerskih odnosa u kontekstu destabilizacijskih izazova u suvremenom društvu |
Znanstveni
|
|
2018 - 2018
|
Odrednice učinkovitosti neuromodulacijskog afektivno-kognitivnog treninga |
Znanstveni
|
|
2018 - 2022
|
European Sexual Medicine Network |
|
|
2018 - 2018
|
Individualne i kontekstualne odrednice uključenosti u učenje matematike i fizike |
Znanstveni
|
|
2018 - 2022
|
Doprinos interne komunikacije uspješnosti organizacije: položaj, kanali, mjerenje i odnos s povezanim konceptima |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanost
|
|
2018 - 2019
|
Prediktori akademskog uspjeha i planova o nastavku karijere kod studenata Sveučilišta u Zagrebu |
Znanstveni
|
|
2018 - 2022
|
Doprinos interne komunikacije uspješnosti organizacije |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2017 - 2017
|
Mediji i nezadovoljstvo tijelom kod adolescentica i adolescenata |
Znanstveni
|
|
2017 - 2017
|
Implicitna i eksplicitna ličnost kao odrednice radne uspješnosti |
Znanstveni / sveučilišne potpore
|
|
2017 - 2018
|
Valence and Arousal Project (VAP) |
Znanstveni
|
|
2017 - 2020
|
E-rudito: Napredni online obrazovni sustav za pametnu specijalizaciju i poslove budućnosti |
Znanstveni / Europska unija
|
|
2017 - 2021
|
Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (MEGAHR) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanost, IP-2016-06-1210
|
|
2017 - 2020
|
Kvalitetno udomiteljstvo za djecu - razvoj i unapređenje procesa i stručnih mehanizama za osiguravanje kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskim obiteljima |
|
|
2017 - 2017
|
Uloga nesvjesnih procesa i očekivanja u funkcioniranju radnog pamćenja |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2017 - 2018
|
Education in divided societies: Developing and researching shared education in the Republic of Macedonia, Bosnia and Herzegovina, and Croatia |
Znanstveni
|
|
2017 - 2017
|
Odrednice socijalnog identiteta adolescenata u etnički mješovitim zajednicama: nastavak istraživanja |
Znanstveni
|
|
2017 - 2017
|
Uloga uključenosti učenika u učenje matematike i prirodnih znanosti |
Znanstveni
|
|
2017 - 2020
|
P-S-I Podrška Studenata u integraciji marginaliziranih skupina na tržište rada |
|
|
2017 - 2019
|
ESF projekt - P-S-I Podrška Studenata u Integraciji marginaliziranih skupina na tržište rada |
|
|
2017 - 2021
|
Job insecurity in higher education |
Znanstveni
|
|
2017 - 2019
|
On the relationship between valence and arousal in subjective experience: Modeling cultural and personality variations |
Znanstveni / Research Grants Council General Research Fund, Hong Kong
|
|
2017 - 2022
|
On the relationship between valence and arousal in subjective experience: Modeling cultural and personality variations |
Znanstveni / Research Grants Council General Research Fund, Hong Kong
|
|
2016 - 2016
|
Čimbenici nezadovoljstva tijelom kod djevojaka i mladića u razdoblju adolescencije |
Znanstveni
|
|
2016 - 2019
|
Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene (COBRAS) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2016 - 2017
|
Genetski i socijalni doprinos individualnim razlikama u školskom uspjehu: analiza rezultata državne mature |
Znanstveni
|
|
2016 - 2018
|
ESRC GCRF Shared Education project |
|
|
2016 - 2017
|
SIMS |
Znanstveni / bilateralna suradnja Hrvatska-Srbija; MZOS
|
|
2016 - 2016
|
Formativna evaluacija programa podrške roditeljstvu “Rastimo zajedno” i “Rastimo zajedno PLUS” |
|
|
2016 - 2019
|
Regulatory focus, commitment, and romantic relationship maintenance |
Znanstveni
|
|
2016 - 2016
|
Uloga autobiografskog pamćenja u funkciji dobi |
Znanstveni
|
|
2016 - 2016
|
Odrednice odabira manjinskog obrazovanja kod adolescenata, pripadnika nacionalnih manjina u Hrvatskoj |
Znanstveni
|
|
2016 - 2016
|
Kognitivni čimbenici modulacije osjeta boli. Nastavak istraživanja iz 2015. godine |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2016 - 2019
|
Healthy Sexual Aging |
Znanstveni / Research Council of Norway
|
|
2016 - 2016
|
Osobine ličnosti kao prediktori odgovornog i nepoželjnog organizacijskog ponašanja |
Znanstveni
|
|
2016 - 2017
|
Multiple Intelligences, Leadership, and Andrology: An International Study |
Znanstveni
|
|
2016 - 2017
|
Uloga organizacijske klime u očuvanju individualnih radnih resursa |
Znanstveni
|
|
2016 - 2018
|
Psihometrijska validacija i standardizacija testova za ispitivanje medijske informiranosti, općeg obrazovanja i jezičnih kompetencija |
Znanstveni
|
|
2016 - 2017
|
Coping with job insecurity: The role of organizational climate in conservation of employee resources |
Znanstveni
|
|
2016 - 2016
|
Čimbenici nezadovoljstva tijelom kod djevojaka i mladića u razdoblju adolescencije |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2015 - 2016
|
Obrazovni ishodi i radne karijere mladih koji su odrasli u siromaštvu |
Znanstveni
|
|
2015 - 2016
|
Genetic and Social Causes of Life Chances |
Znanstveni
|
|
2015 - 2020
|
Integracijski procesi većine i manjine u etnički mješovitim zajednicama: Uloga međuetničkog kontakta, percipirane prijetnje i socijalnih normi (IntegraNorm) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanost
|
|
2015 - 2020
|
Ekonomske teškoće obitelji, psihosocijalni problemi i obrazovni ishodi adolescenata u vrijeme ekonomske krize (FEHAP) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2015 - 2016
|
Razvoj nacionalnih indikatora dobrobiti djece |
|
|
2015 - 2020
|
Dehumanization of gay couples and consensually nonmonogamous couples |
Znanstveni
|
|
2015 - 2016
|
Razvoj novog modela komunikacije prilikom sukoba u bliskim vezama |
Znanstveni
|
|
2015 - 2022
|
Izazovi za društvene i humanističke znanosti: novi studiji i sustav kvalitete Filozofskog fakulteta u Zagrebu |
Infrastrukturni / Europska unija
|
|
2015 - 2017
|
Odrednice individualnih razlika i intraindividualnih promjena u mjerama emocionalnih sposobnosti i srodnih atributa ličnosti |
Znanstveni
|
|
2015 - 2018
|
Organisierende und aktivierende Einfluesse von Geschlechts-Hormonen auf die Gesichtererkennung |
|
|
2015 - 2019
|
Znanstvena aktivnost, suradnja i orijentacija istraživanja u društvenim znanostima u Hrvatskoj i ostalim postsocijalističkim europskim zemljama (RACOSS) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanost
|
|
2015 - 2015
|
Kognitivni čimbenici modulacije osjeta boli |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2015 - 2015
|
Odrednice rane prilagodbe djece na osnovnu školu |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2014 - 2017
|
Implicitna ličnost i radno ponašanje |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanost
|
|
2014 - 2018
|
Strengthening Europeans' capabilities by establishing the European literacy network |
Znanstveni
|
|
2014 - 2017
|
Repozitorij metafora u hrvatskom jeziku |
Znanstveni
|
|
2014 - 2018
|
Prospective Biopsychosocial Study of the Effects of Sexually Explicit Material on Young People's Sexual Socialization and Health (PROBIOPS) |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2014 - 2016
|
Usklađivanje studijskih programa iz područja društvenih i humanističkih znanosti s potrebama tržišta rada |
|
|
2014 - 2020
|
Integracijski procesi vecine i manjine u etnicki mješovitim zajednicama: uloga me?uetnickog kontakta, percipirane prijetnje i socijalnih normi |
Znanstveni / Hrvatska zaklada za znanosti
|
|
2014 - 2015
|
Writing a text - computerized training of children with dyslexia in Sweden and Croatia |
Znanstveni / Sten A Olsson Foundation
|
|
2013 - 2013
|
Psihološke odrednice osjeta akutne boli |
Znanstveni / Institucijski (Sveučilišne potpore)
|
|
2009 - 2013
|
Manifestations of dyslexia: Cross-linguistic studies of the development of reading and writing |
Znanstveni / Swedish Research Council
|
|
2006 - 2011
|
Ličnost roditelja i roditeljstvo tijekom tranzicije djeteta u adolescenciju |
Znanstveni / Ministarstvo znanosti i obrazovanja
|
|
1998 - 2001
|
Rat, dječje socijalno ponašanje i uloga obitelji |
Znanstveni / Ministarstvo znanosti i obrazovanja
|
|
0 -
|
Jačanje socijalnog dijaloga u sektoru znanosti i visokog obrazovanja |
|
|