Naziv
Jezik i reklame
Organizacijska jedinica
Odsjek za germanistiku
ECTS bodovi
2
Šifra
184217
Semestri izvođenja
ljetni
Satnica
Seminar
30

Cilj
opisati funkicju reklamnih tekstova i analizirati ih na leksičkoj, sintaktičkoj i tekstnoj razini
Sadržaj
  1. uvodno predavanje
  2. povijesni pregled
  3. povijesni pregled
  4. prezentacija i analiza
  5. prezentacija i analiza
  6. prezentacija i analiza
  7. prezentacija i analiza
  8. prezentacija i analiza
  9. prezentacija i analiza
  10. prezentacija i analiza
  11. prezentacija i analiza
  12. prezentacija i analiza
  13. prezentacija i analiza
  14. sažeci
  15. sažeci

Ishodi učenja
  1. kritički interpretirati i argumentirano raspravljati o stručnoj literaturi
  2. upotrijebiti osnovnu kritičku aparaturu i znanje u analizi reklama use basic critical apparatus and knowledge in the analysis and interpretation of advertisments
  3. prepoznati i objasniti elemente kulturnog i društvenog konteksta u reklamama recogniza and explain the elements of cultural and social kontext in advertisments
Metode podučavanja
prezentacije, rasprava
Metode ocjenjivanja
sudjelovanje u nastavi, seminarski rad

Obavezna literatura
  1. Nina Janich, Werbesprache: ein Arbeitsbuch, Tübingen: Gunter Narr, 3.izd. 2003
  2. Beatrice Dumiche/Hildegard Kläden (Hrsg.), Werbung und Werbesprache, Wilhelmsfeld: gottfried egert verlag, 2008
Dopunska literatura
  1. Martin Nielsen, Die heile Welt in der Werbung - Stereotype als Bestandteil von Werbestil, linguistik online, Bd. 79, Nr. 5 (2016), http://dx.doi.org/10.13092/lo.793345

Izborni predmet na studijima
  1. Germanistika, sveučilišni preddiplomski dvopredmetni studij, 4., 6. semestar