Naziv
Hindske jezične vježbe III
Organizacijska jedinica
Odsjek za indologiju i dalekoistočne studije
ECTS
2
Šifra
66729
Semestri
Nastavnici
Satnica
Lektorske vježbe
60
Preduvjeti za upis i polaganje kolegija
Za upis kolegija se moraju
Kolegij je preduvjet za upis ili polaganje
Kolegij je potrebno upisati za

Cilj
Razvijanje jezične i komunikacijske kompetencije, uvježbavanje jezičnih struktura, usvajanje gramatičkoga gradiva
Sadržaj
  1. Ponavljanje gradiva iz prethodnog semestra
  2. Ponavljanje vokabulara: vještine, jezici, predmeti u školi...Hindski ekvivalenti hrvatskoga glagola "znati"
  3. U banci i pošti. Glagoli "željeti, htjeti" चाहना
  4. Zanimanja. Glagol "željeti" चाहना
  5. Zdravstveni savjeti. Glagol "morati" पड़ना
  6. Glagoli korišteni u opisivanju sportskih aktivnosti. Glagol "moći" सकना
  7. Trajno sadašnje i prošlo vrijeme
  8. Opis željezničke postaje i indijskoga "bazara". Glagoli दिखाई देना, सुनाई देना, नजर आना
  9. Apsolutivi kao prilozi, ponavljanje glagola "trebati" i "morati"
  10. Novogodišnje odluke, kakvo će sutra biti vrijeme? Buduće vrijeme.
  11. Denominativi (करना, होना)
  12. "Noć vještica". Glagol "činiti se" लगना
  13. Povratno-posvojna zamjenica अपना, čestice तो, भी, ही
  14. Složene postpozicije, veznici 1
  15. Ponavljanje gradiva. Priprema za ispit. Probni ispit

Ishodi učenja
  1. Student će moći:
  2. povezati gradivo usvojeno u prethodnom semestru s novim gradivom
  3. izraziti želje, htijenja i potrebe
  4. izraziti i opisati svoje sposobnosti
  5. opisati sliku koristeći se tovremenim trajnim participima zadanih glagola
  6. opisati planove za budućnost i meteorološke prilike
  7. konstruirati nezavisno-složene rečenice i jednostavne zavisno-složene rečenice
  8. analizirati i interpretirati kraće tekstove na hindskom jeziku
  9. samostalno se služiti dodatnim materijalima, udžbenicima i rječnicima
  10. samostalno sastaviti kraći tekst na hindskom jeziku na zadanu temu
Metode podučavanja
Usmeno iznošenje gradiva, korištenje audio i video materijala i prezentacija u power-pointu, interakcija sa studentima
Metode ocjenjivanja
Ocjenjuje se cjelokupan rad i zalaganje studenta tijekom semestra. Kolokvij, diktat, pismeni i usmeni ispit na kraju semestra

Obavezna literatura
  1. Kellog, S.H. (1955.), A Grammar of the Hindi Language, London, Routledge & Kegan Paul
  2. McGregor, R.S. (1972/1995.), Outline of Hindi Grammar, Oxford University Press
  3. Snell, R., Weightman, S. (1999.), Hindi, London, Hodder & Stoughton
Dopunska literatura
  1. Jain, U. R. (1995.), Introduction to Hindi Grammar, University of California at Berkley
  2. Bhatt, Sunil Kumar (2007). Hindi- A Complete Course for Beginners