Naziv
Jezik i reklame
Organizacijska jedinica
Odsjek za germanistiku
ECTS bodovi
2
Šifra
184217
Semestri izvođenja
ljetni
Satnica
Seminar
30

Cilj
Uvid u povijesni razvoj reklama; stjecanje znanja o funkciji reklamnih tekstova; stjecanje znanja o jezičnim obilježjima reklamnih tekstova.
Sadržaj
  1. uvodno predavanje
  2. povijesni pregled
  3. povijesni pregled
  4. analiza primjera
  5. analiza primjera
  6. analiza primjera
  7. analiza primjera
  8. analiza primjera
  9. analiza primjera
  10. analiza primjera
  11. analiza primjera
  12. analiza primjera
  13. analiza primjera
  14. završna izlaganja
  15. završna izlaganja

Ishodi učenja
  1. opisati funkcije reklamnih tekstova; analizirati jezična obilježja na leksičkoj razini; analizirati jezična obilježja na sintaktičkoj razini; analizirati jezična obilježja na tekstnoj razini
Metode podučavanja
izravna nastava, interaktivnost, referati
Metode ocjenjivanja
praćenje pripreme i sudjelovanja u nastavi, seminarski rad

Obavezna literatura
  1. Nina Janich, Werbesprache: ein Arbeitsbuch, Tübingen: Gunter Narr, 3.izd. 2003; Beatrice Dumiche/Hildegard Kläden (Hrsg.), Werbung und Werbesprache, Wilhelmsfeld: gottfried egert verlag, 2008
Dopunska literatura
  1. Martin Nielsen, Die heile Welt in der Werbung - Stereotype als Bestandteil von Werbestil, linguistik online, Bd. 79, Nr. 5 (2016), http://dx.doi.org/10.13092/lo.793345

Izborni predmet na studijima
  1. Germanistika, sveučilišni preddiplomski dvopredmetni studij, 4., 6. semestar