Naziv
Tehnologije e-učenja
Organizacijska jedinica
Primijenjena kognitivna znanost
ECTS
5
Šifra
266313
Semestri
zimski
Satnica
Predavanja
30
Laboratorijske vježbe
15

Cilj
Cilj kolegija je omogućiti studentima da steknu znanja i vještine koje će im omogućiti da učinkovito koriste tehnologiju u obrazovanju. Studenti upoznaju različite tehnologije koje se u obrazovanju koriste i to i iz tehničke perspektive koja definira njihove mogućnosti i svojstva, ali i iz perspektive njihove primjene za pospješivanje usvajanja ili provjere znanja.
Brz razvoj i korištenje informacijske i komunikacije tehnologije i u obrazovanju za posljeidcu ima da neki alati itehnologije postaju izrazito popularni i široko korišteni. Nerijetk ose to radi nekritički, pomodno.
Nakon ovog predmeta polauznici će znati kritički odabrati, specificirati potrebna svojstva i primjeniti primjerenu tehnologiju, alate i rješenja u učenju i podučavanju.
Sadržaj
  1. Uvod u područje i predmet
  2. Teorije učenja i njihova primjena
  3. Primjena medijskih formata i kanala
  4. Snimke predavanja
  5. Obrazovni video
  6. Tehnologija za interaktivnost podučavanja
  7. Računalna provjera znanja
  8. Korisnička sučelja
  9. Virtualni laboratoriji i simulacije
  10. CMS i LMS sustavi
  11. HTTP/HTML/XML
  12. Sažimanje slikovnih i zvučnih sadržaja i formati zapisa
  13. Tema po izboru studenata
  14. Projektni rad
  15. Projektni rad

Ishodi učenja
  1. Izraditi obrazovni video sadržaj.
  2. Izraditi računalnu provjeru činjeničnog, proceduralnog i konceptualnog znanja.
  3. Definirati potrebna tehnička svojstva virtualnog laboratorija ili simulatora.
  4. Dizajnirati korisničko sučelje za obrazovnu aplikaciju ili njenu komponentu.
  5. Odabrati primjereni medijski oblik i kanal za prijenos informacije i podučavanje.
  6. Primijeniti odgovarajuću metodu sažimanja podatka u ovisnosti o izvoru i korištenju sadržaja.
  7. Izabrati i objasniti upotrebu primjerene tehnologije za pospješenje interakcije u učionici.
  8. Objasniti svrhu i ograničenja CMS i LMS sustava.
Metode podučavanja
Interaktivna predavanja, samostalno učenje, projektni rad.
Za svako će predavanej studenti dobiti kratku pripremu s nekoliko pitanja koaj se boduju.
Tijekom predavanja studenti će odgovarati na pitanja, što se boduje.
Studenti integriraju stečenaj znanja radeći na svom projektu koji se boduje.
Metode ocjenjivanja
Kontinuirano bodovanje rada studenata u priprem iza predavanja, interaktivnosti na predavanjima. Pisani ispit na kraj usemestra. Ocjenjivanje projekta.

Obavezna literatura
  1. Materijali ppredmeta https://www.fer.unizg.hr/predmet/teheuc/materijali#%23!p_rep_143274!_-196994
Dopunska literatura
  1. Teorije učenja https://www.learning-theories.org/doku.php?id=learning_paradigms

Izborni predmet na studijima
Novi i reformirani studiji
  1. Primijenjena kognitivna znanost, sveučilišni diplomski jednopredmetni studij, 3. semestar