Izvorni znanstveni radovi
Letica, Stela; Mardešić, Sandra. (2007.) Cross-linguistic Influences in L2 and L3 Oral Production u: University of Pecs Round Table (UPRT 2007) Empirical studies in English applied linguistics; Horvat, J. Nikolov M. (ur.).
Pecs, str. 307-318 ; http://mek.oszk.hu/07500/07557/07557.pdf
Mardešić Sandra; Županović Nada. (2008.) Kinship terms in Croatian and Italian - an example of different articulation of reality u: Primenjena lingvistika danas Izabrani radovi sa 2.kongresa Društva za primenjenu lingvistiku Srbije, Filološki fakultet,str. 184-194
Mihaljević Djigunović, Jelena; Mardešić, Sandra (2009.) Kompetencije nastavnika stranih jezika između politike i stvarnosti u Jezična politika i jezična stvarnost Jagoda Granić (ur.). Zagreb : HDPL, str. 318-327.
Mardešić, S. (2010). Bisogna imparare l'italiano alla scuola dell'obbligo? Motivazione e atteggiamenti degli studenti riguardo allo studio dell'italiano in contesti diversi u: Problematiche e prospettive della lingua e della cultura italiana in una società in trasformazione, Šuran, F. Olujić Deghenghi, E. i Scotti Jurić, R. (ur.) Pula: Edizione DSLI, str. 83 – 90
Mardešić, Sandra (2010.) L'apprendimento dell’italiano nelle scuole dell'obbligo croate. La motivazione e gli atteggiamenti degli studenti riguardo allo studio dell’italiano a Zagabria e in Istria, in due diversi contesti geolinguistici e culturali. u: Itals, Didattica e Linguistica dell’italiano come lingua straniera,VIII, 23 Balboni, P., Santipolo, M. (ur) Perugia, Guerra edizioni. str. 35-54
Mardešić, Sandra(2012.) Experiences in implementing European Language Portfolio (ELP) with Italian Foreign Language (FL) pupils in primary school: A teacher's perspective u: (2012.) Introduire le protfolio Européen des langues dans des classes Croates et Françaises de langues étrangères. De l'usage de la langue à la conscience linguistique = Introducing the European language portfolio in Croatian and French foreign language classroom. From language use to language awareness. Vrhovac, Y. (ur.) Zagreb, FF press; str.223-232
Sandra Mardešić, Sanja Vičević Linguistic and Teaching Competence in FL Classroom (2012.) u Mihaljević Djigunović, J., Medved Krajnović, M. (ur.).University of Zagreb Round Table (UZRT 2012: Empirical studies in English applied linguistics. Zagreb; FF Press; str. 193- 200 (http://books.google.hr/books/about/Uzrt_2012.html?id=VnR3DZsHG6UC)
Damiani Einwalter, Ingrid., Mardešić Sandra. (2008). Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni "Bolonjskog procesa". u Evaluacija u nastavi jezika i književnosti, Vučo, J. (ur.) Nikšić: Filozofski fakultet, str. 85 - 191
Tarita Štokovac; Sandra Mardešić. (2010.) Jezik udžbenika: prisutnost sociolingvističkih i pragmatičkih elemenata u: Prostor i vrijeme u jeziku: jezik u prostoru i vremenu. / Brdar, Mario i sur. (ur) ; Zagreb - Osijek : HDPL ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, str. 219-231.
Sudjelovanja na skupovima:
- Jezik udžbenika: prisutnost sociolingvističkih i pragmatičkih elemenata; Prostor i vrijeme u jeziku: jezik u prostoru i vremenu XIII međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku; Osijek, Hrvatska, 21-23.05.2009.
- Kinship terms in Croatian and Italian - an example of different articulation of reality, Primenjena lingvistika danas - kongres Jugoslovenskog društva za primenjenu lingvistiku, Beograd, Srbija, 28.-30.09.2006.
- Bisogna imparare l'italiano alla scuola dell'obbligo? Motivazione e atteggiamenti degli studenti riguardo allo studio dell’italiano in contesti diversi, Trideset godina studija na talijanskom jeziku:prošlost, sadašnjost i budućnost", Pula, Hrvatska, 18 -19.09. 2008.
- Cross-linguistic Influences in L2 and L3 Oral Production; University of Pecs Round Table 2007, Empirical studies in English applied linguistics, Pečuh, Mađarska, 22.06.2007.
- Studentsko vrednovanje nastavnih programa u provedbi reforme sveučilišta: primjedbe i prijedlozi u primjeni „Bolonjskog procesa“; Evaluacija u nastavi jezika i književnosti, Nikšić, Crna Gora, 4.-5.10.2007.
- Kompetencije nastavnika stranih jezika između politike i stvarnosti, Jezična politika i jezična stvarnost XI međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku Split, Hrvatska, 24.- 26.5. 2007.
- Linguistic and Teaching Competence in FL Classroom , University of Zagreb Round Table conference - Empirical Research in English Applied Linguistics, Zagreb, Hrvatska, 15.06. 2012.
- Development of the Intercultural Competence in the Initial Foreign Language Teacher Education, Intercultural Linguistic Competence and Foreign / Second Language Immersive Environments, International Burch University, Sarajevo, BiH, 4-6, 05. 2012.
- EPOSTL in the Initial Teacher Education of Croatian Students, The European Portfolio for Student Teachers of Languages: Experiences and Perspectives, Graz, Austrija, 6-7.07.2012.
- Razvoj nastavničkih kompetencija u inicijalnom obrazovanju studenata stranih jezika, 1. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive”, Zagreb, Hrvatska, 25.- 26. 10. 2012.
- Linguaggio settoriale - uso dell'italiano nel settore turistico in Croazia Međunarodni znanstveni skup u spomen na prof. dr.sc. Žarka Muljačića (1922. – 2009.) Hrvatska, Zagreb, 15 - 17. 11. 2012