- Student će moći opisati i objasniti razvoj književnih vrsta i dominantnih stilova u hispanskoameričkoj književnosti danog razdoblja, razviti vještine učenja nužne za snalaženje u književno-povijesnim pojavama hispanskog kulturnog kruga i za nastavak studija u području književnosti na višoj razini studiranja te biti kadar prepoznavati i vrednovati relevantnu primarnu i sekundarnu građu i adekvatno ju koristiti u procesu razvijanja znanja i tumačenja tekstova.
- Student će biti kadar interpretirati relevantne podatke iz hispanskoameričke književnosti kolonijalnog razdoblja te ih moći koristiti u širem sagledavanju kulturnih i društvenih pojava
- Student će moći opisati, objasniti i komentirati razvoj književnih vrsta i dominantnih stilova u hispanskoameričkoj kolonijalnoj književnosti, kao i terminologiju vezanu uz to područje.
- oći će analizirati djela obvezatne primarne literature te primijeniti iste analitičke postupke na drugim tekstovima iz navedenog razdoblja.
- Moći će argumentirati svoje kritičko mišljenje o razvoju hispanskoameričke književnosti od 16. do 18. stoljeća i njezinom odnosu prema španjolskoj književnosti istog razdoblja.
- Moći će primijeniti znanje u rješavanju problema na području kojim se kolegij bavi.
- Moći će prikazati svoje znanje u komunikaciji sa stručnjacima na svom području te procijeniti tuđa znanja i kompetencije.
Izravno poučavanja na predavanjima. Poučavanje vođenim otkrivanjem i raspravom tijekom analize i kritičkog tumačenja tekstova primarne literature na predavanjima i seminaru čitanja. Samostalno učenje tijekom čitanja primarne literature, proučavanja sekundarne literature te pripremanja za polaganje pismenog ispita.
Aktivnim sudjelovanjem u nastavi studenti moraju znati objasniti i komentirati elemente razvoja hispanskoameričke književnosti od 16. do 18. stoljeća po navedenim tematskim cjelinama čitajući o njima prije svakog predavanja u skriptama i ostaloj navedenoj sekundarnoj literaturi. Također moraju analizirati odabrane tekstove koje su prethodno pročitali i pripremili za predavanje. Moraju argumentirati svoja stajališta i komentirati ih u suradnji s ostalim studentima. Na kolokviju primijeniti stečeno znanje u prikazu i analizi djela obvezatne primarne literature. Tijekom semestra ocjenjuje se i vrednuje: studentovo sudjelovanje u navedenim aktivnostima na nastavi, uspjeh u analizi primarne literature na kolokvijima, te sposobnost objašnjavanja, sinteze i prikaza osnovnih znanja iz hispanskoameričke kolonijalne književnosti na pismenom ispitu.