Osigurati stručnu i znanstvenu kompetenciju polaznica/polaznika u poetičkom opisu žanrova te stvaranje metodološke kompetencije što će ih osposobiti za samostalan stručni rad i za nastavak studija na diplomskoj i poslijediplomskoj razini. Osposobljenost i savladanost teme očitovat će se i izradom seminarskih radova u okviru teme kolegija.
- Upoznavanje sa sadržajem kolegija i studentskim obvezama.
- Pojmovno određenje. Terminologija. Predaja kao transmisija.
- Kategorije rodova i vrsta u usmenoj književnosti.
(Za treći tjedan treba pročitati : Josip Kekez, Usmena književnost u: Uvod u književnost (priredili Zdenko Škreb - Ante Stamać), Zagreb, 1986.
- Lirika.
(Za 4. tjedan treba pročitati: Usmene lirske pjesme (priredio Stipe Botica), Zagreb, 1996., edicija SHK.; (predgovor i odabrane primjere).
- Bugaršćice
- Epska pjesma.
(Za 6. tjedan treba pročitati Usmene epske pjesme (priredio Davor Dukić) Zagreb, 2004.; predgovor i odabrane primjere)
- Priče. Bajka.
(Za 7. tjedan treba pročitati: Usmene pripovijetke i predaje (priredila Maja Bošković-Stulli), Zagreb, 1997.; predgovor i odabrane primjere)
- Predaja. Legenda.
- Basna. Šala i anegdota. Kategorija švanka.
- Usmena drama (folklorno kazalište).
(Za 10. tjedan treba pročitati: Foklorno kazalište (priredio Ivan Lozica), 1996.; predgovor i odabrane primjere)
- Retorički oblici.
- Sitni oblici.
(Za 12. tjedan treba pročitati: Poslovice, zagonetke, govornički oblici (priredio Josip Kekez), Zagreb, 1996.; predgovor i odabrani primjeri)
- Novofolklorni oblici.
- Kontekstualni aspekti usmene književnosti
- Analiza seminarskih radova