- procijeniti jezičnu razinu autentičnih tekstova/ audio i video zapisa na francuskom jeziku
- komentirati razne situacije iz svakodnevnog života (francuski školski sustav, zapošljavanje, stanovanje, građanska i ljudska prava, francuski pravni sustav, EU, izbori za EU parlament, globalizacija )
- ustanoviti sličnosti i razlike francuske i hrvatske stvarnosti
- osmisliti samostalna izlaganja i samostalne pisane tekstove na zadane teme
- razviti samopouzdanje pri usmenom i pismenom izražavanju na francuskom jeziku usvajanjem novog vokabulara (osobito vezano uz EU) i uvježbavanjem jezičnih struktura
- povezati znanja iz područja gramatike, ortoepije, književnosti…
- izgraditi navike praćenja aktualnih zbivanja u Francuskoj i EU
- sažeti i protumačiti sadržaj tekstova i drugog materijala (audio/video zapisa) na francuskom jeziku
- prezentirati neku temu u obliku usmenog izlaganja na francuskom jeziku
- isplanirati strukturu vlastitog pisanog teksta na francuskom jeziku
- izraziti vlastitim riječima svoj stav ili mišljenje na francuskom jeziku
- sintetizirati bitno
Izravno poučavanje (objašnjavanje pojmova, vođeno uvježbavanje struktura, pisanja čitanja te praćenje izvedbe, provjera razumijevanja)
Poučavanje vođenim otkrivanjem i razgovorom (rad na autentičnim materijalima)
e-učenje
Samostalno učenje
Trajno praćenje (provjera usmenog i pismenog izražavanja).
Tri kolokvija.
Samostalno izlaganje.