http://www.ffzg.unizg.hr/kompk/index.php?show=page.php&idPage=54
Autorske knjige:
Uvod u povijest hrvatskog igranog filma, 2010, Zagreb, Leykam
International (drugo izdanje: 2011).
Uvod u teoriju filmske priče , 2007, Zagreb, Školska knjiga.
Filmske vrste i rodovi , 2007 Zagreb, AGM; internetsko izdanje 2013:
http://www.elektronickeknjige.com/gilic_nikica/filmske_vrste_i_rodovi/index.htm
Uredničke knjige:
Partisans in Yugoslavia. Literature, Film and Visual Culture, 2015, ur. M. Jakiša i N. Gilić, Bielefeld, transcript.
60 godina festivala igranoga filma u Puli i hrvatski film, 2013, ur. N. Gilić i Z. Vidačković, Zagreb, Matica hrvatska
3-2-1, KRENI! Zbornik radova u povodu 70. rođendana Ante Peterlića, 2006, ur. N. Gilić, Zagreb, Odsjek za komparativnu književnost i FF Press, Filozofski fakultet.
Filmski leksikon, 2003, ur. Bruno Kragić, Nikica Gilić, Zagreb, LZ “Miroslav Krleža”.
Znanstveni i stručni radovi (izbor):
"Dang Dai DianYing: Vatroslav Mimica de Ying Xiang Shi Xue: Zagreb Dong Hua Xue Pai zhi Zhen Shi Dian Fan", Contemporary Cinema, 2017 (11), str. 125-128.
"Dangdai dianying: Donghua dianying deSagelebu xuepai: jiti zhuyi yujing zhong de geti shi xingzhanfang", Contemporary Cinema, 2016 (11), str. 195-197.
"Narrative and Genre Influences of the Classical Narrative Cinema in the Partisan Films of Živorad-Žika Mitrović", Partisans in Yugoslavia. Literature, Film and Visual Culture, ur. M. Jakiša i N. Gilić, Bielefeld: transcript, 2015, str. 227-244.
"New Croatian Cinema. Literature and Genre in the Post-Yugoslav Era", Small Cinemas in Global Markets. Genres, Identities, Narratives, ur. Lenuta Giukin, Janina Falkowska, David Desser, Lanham, Boulder, London, New York: Lexington, 2015, str. 151-170
„Rane 1970-e i filmski slučaj Tomislava Radića“, u Poznańskie studie slawistyczne, Numer 6, 2014, str. 91 – 104. Poznań (skraćena i prerađena verzija objavljena u knjizi Otpor. Zbornik radova 42. seminara Zagrebačke slavističke škole, ur. T. Pišković i T. Vuković, Zagreb, 2014).
„Promjene u prikazu rata u novijem hrvatskom igranom filmu – stil, umjetnost, ideologija“, u Facing the Present: Transition in Post-Yugoslavia, Grazer Studien zur Slawistik, Band 6, ur. Renate Hansen-Kokoruš, Verlag Dr. Kovač, Hamburg, 2014, str. 11 – 32.
“Oficir s ružom i Najbolji Dejana Šorka – dvije vojničke naracije”, u 60 godina festivala igranoga filma u Puli i hrvatski film, ur. N. Gilić i Z. Vidačković, Matica hrvatska, Zagreb 2013, str. 117 – 132.
„Televizijska obrada Krležine poetika – Tomo Bakran Ive Štivičića i Eduarda Galića“, u Komparativna povijest hrvatske književnosti. Zbornik radova XV. (Ne)pročitani Krleža: od bteksta do popularne predodžbe, ur. C. Pavlović, V. Glunčić-Bužančić i A. Meyer-Fraatz, Književni krug Split, Odsjek za komparativnu književnost Filozofskog fakulteta u Zagrebu; Split, Zagreb, 2013, str. 362 – 372.
„O žanrovskom i umjetničkom filmu u genološkoj koncepciji Hrvoja Turkovića“, u Hrvatski filmski ljetopis, 2013 (XIX), br. 73-74, str. 27 – 34.
“Film Živi i mrtvi Kristijana Milića – poteškoće “zauzimanja strana” u ratu u Bosni i Hercegovini (te u okolnim državama)”, KINO!, 2012 (V), br. 17/18., str. 146-156 i 359. Ljubljana.
“Elementi romantizma Sna doktora Mišića kao poticaj televizijskom romantizmu 1970-ih”, Komparativna povijest hrvatske književnosti, zbornik radova XIV. Romantizam – ilirizam – preporod, ur. C. Pavlović, V. Glunčić-Bužančić, A. Meyer-Fraatz,Književni krug, Odsjek za komparativnu književnost Filozofskog fakulteta u Zagrebu, Split, Zagreb, 2012, str. 329-344.
„Crveni i zeleni kadar – Čaruga Rajka Grlića (i Ivana Kušana) kao slika epohe“, Komparativna povijest hrvatske književnosti, zbornik radova XIII. Poetika i politika kulture nakon 1910. godine, ur. C. Pavlović, V. Glunčić-Bužančić, A. Meyer-Fraatz,Književni krug, Odsjek za komparativnu književnost Filozofskog fakulteta u Zagrebu Split, Zagreb, 2011, str. 371-380.
„Filmski medij“, u Uvod u medije, ur. Zrinjka Peruško, Zagreb, Hrvatsko sociološko društvo/Jesenski i Turk, 2011. Str. 87-108.
„Zašto Surogatov Oscar nije važan?“, Surogat stvarnosti. Pedeset godina hrvatske animacije, ur. M. Kiš i K. Pudar, HDLU, Zagreb, 2011. Str. 32-37.
“Revolution, cinema, painting: creative recycling of images in the films of Tom Gotovac (Antonio Lauer)”, Studies in Eastern European Cinema , 2010 (I), br. 1, str. 71-84. Birmingham. (http://www.atypon-link.com/INT/toc/seec/1/1)
“ Ne okreći se sine Branka Bauera: stil i ideologija ratne (partizanske) melodrame”, KINO! , 2010 (III), br. 10., str. 82-91, 327-8. Ljubljana.
“Tragovi modernizma 1960-ih u novijem hrvatskom igranom filmu”, u: Komparativna povijest hrvatske književnosti, Zbornik radova XII, Istodobnost raznodobnog. Tekst i povijesni ritmovi , ur. C . Pavlović, V. Glunčić-Bužančić i A. Meyer-Fraatz, Split – Zagreb, Književni krug i Odsjek za komparativnu književnost Filozofskog fakulteta u Zagrebu, 2010., str. 420-429.
“Znanstvena fantastika između slova i slike (o nekim problemima žanrovskog stvaralaštva u književnosti i filmu)”, Književna smotra , 2009 (XLI), br. 154 (4), str. 25-32.
“Figure slobode: Držić i Dubrovnik (povodom Bulajićevog Libertasa )”, u: Komparativna povijest hrvatske književnosti, Zbornik radova XI , Držić danas. Epoha i naslijeđe , ur. C. Pavlović, V. Glunčić-Bužančić, Split, Književni krug, 2009, str. 407-418.
“Modernizam i autorski film 1960-ih u Hrvatskoj”, u: Prostor u jeziku / Književnost i kultura šezdesetih , ur. T. Bogdan et al. Zagreb, Zagrebačka slavistička škola, 2009, str. 121-126.
“Novija recepcija hrvatskog igranog filma 1950-ih – slučaj filma H-8... Nikole Tanhofera”, u: Komparativna povijest hrvatske književnosti, Zbornik radova X , Smjerovi i metodologije komparativnog proučavanja hrvatske književnosti , ur. C. Pavlović, V. Glunčić-Bužančić, Split, Književni krug, 2008, str. 122-134.
“Film kao poezija: Do posljednjeg daha ”, u: Poslanje filologa , ur. C. Pavlović i T. Bogdan, Zagreb, FF Press – Filozofski fakultet, 2008.
“Filmska fantastika i znanstvena fantastika u kontekstu teorije žanra”, Ubiq , 2 (I), Zagreb, 2008, str. 200-213.
“Klasifikacijski dodiri književne i filmske teorije: kratki uvod”, Književna smotra , 2007 (XXXIX), br. 143, str. 3-10.
“Iluzija stvarnosti: Godišnja doba Petra Krelje kao granični film”, Hrvatski filmski ljetopis , 2006 (XII), br. 48, str. 48-55, 197.
”O konstrukciji i čitanju zvijezda”, Književna smotra , br. 139, 2006, str. 59-69.
“Filmska fikcionalnost i problem klasifikacije”, Umjetnost riječi 3/4, 2005 (XLIX), str. 229-242.
“Predratna psihoza: slike tridesetih u Izbavitelju Krste Papića”, u: Komparativna povijest hrvatske književnosti, Zbornik radova VII , Hrvatska književnost tridesetih godina 20. stoljeća , ur. C. Pavlović, V. Glunčić-Bužančić, Split, Književni krug, 2005.
“Film Goli čovjek Obrada Gluščevića kao marinkovićevski teatar”, u: Komparativna povijest hrvatske književnosti, Zbornik radova VI, Europski obzori Marinkovićeva opusa , ur. M. Tomasović, V. Glunčić-Bužančić, Split, Književni krug, 2004.
“Naratologija i filmska priča”, Hrvatski filmski ljetopis , X (2004), br. 37.
“Filmološki formalizam i velike teorije (Prilog polemici o kulturalnim studijima)”, Hrvatski filmski ljetopis , IX (2003), br. 35.
“‘Kameni horizonti' – model socrealističke prezentacije i hrvatska kultura pedesetih”, u: Komparativna povijest hrvatske književnosti, Zbornik radova V, Krugovi i hrvatska književnost pedesetih godina prošlog stoljeća , ur . M. Tomasović, V. Glunčić-Bužančić, Split, Književni krug, 2003, str. 159-169.
“Kritička naratologija na djelu (S. Vojkovic: Subjectivity in the New Hollywood Cinema )”, Hrvatski filmski ljetopis , VIII (2002), br. 29, str. 155-160.
“Polemika i priča Predraga Raosa”, Nova Istra , VII (2002), str. 146-149.
“Tržišno i književno kodiranje rane i suvremene filmske publicistike u Hrvatskoj”, u: Komparativna povijest hrvatske književnosti, Zbornik radova IV, Hrvatska književnost od 1914. do 1930. i njezin europski kontekst , ur . M. Tomasović, V. Glunčić-Bužančić, Split, Književni krug, 2002, str. 134-147.
“Filmološki kognitivizam i teorijski model Hrvoja Turkovića”, Zarez , II (2000), br. 34, str. 34-5.
“Periodizacijska problematika filmskog postmodernizma”, Hrvatski filmski ljetopis , VI (2000), br. 23, str.132-141.
“Recepcija moderne/modernizma u hrvatskim časopisima od 1970-1990.”, u: Komparativna povijest hrvatske književnosti, Zbornik radova II, Moderna , ur. M. Tomasović, V. Glunčić-Bužančić, Split, Književni krug, 2000, str. 123-144.
“Nostalgični modus postmoderne i nostalgija kao tema i značajka kraja (filmskog) stoljeća”, Hrvatski filmski ljetopis , VI (2000), br. 21, str. 60-64.
“ Notturno, položaj novele i filma u mijeni stilskih formacija”, u: Komparativna povijest hrvatske književnosti, Zbornik radova I, XIX. stoljeće , ur. D. Duda i dr., Split, Književni krug, 1999, str. 226-237.
“Ekranizacija Notturna Ksavera Šandora Gjalskog”, Hrvatski filmski ljetopis , IV (1998), br. 16, str. 97-102.
“ Aliens ( Tuđinci ): Interpretacija”, Hrvatski filmski ljetopis , IV (1998), br. 13, str. 127-134.
“Pripovjedač i podrazumijevani autor u teorijskom modelu Seymoura Chatmana”, Hrvatski filmski ljetopis , III (1997), br. 11, str. 83-92.